2016. augusztus 2., kedd

25 dal az életemből | tag

Sziasztok!
Igen a mai bejegyzés is egy tag lesz, de ez teljesen másmilyen lesz, mint az előző. Amikor megláttam (először már nem is tudom kinél), egyből tudtam, hogy nekem ezt ki kell töltenem, mint hiavtásos zene-őrült. Amikor leültem, hogy most akkor összeszedem hozzá a zenéket, nem tagadom megakadtam. Szóval körülbelül másfél-két hétig gyújtögettem a dalokat, mire így összeállt.
A bejegyzés végén még megemlítek 3 csajszit, akit kihívok erre a tag-re. Nem tudom, hogy ennél szokás- e kihívni bárkit is, de most örülnék neki, ha megcsinálnátok.

1. Egy dal, ami a gyerekkorodra emlékeztet: 
Természetesen minden Hannah Montana- imádó tudja, hogy mi ez a szám, mégpedig a sorozatnak a főcímdala, aminek még mindig tudom a szövegét. Pacsit, ha te is!





2. Egy dal, ami az exedre emlékeztet:
Ehhez nem is szeretnék semmit hozzáfűzni, a szöveg mindent elmond.
"Menned kéne és szeretned magad"



3. Egy dal, amiről a szüleid jutnak eszedbe: 
Az 50 első randiban volt ez a dal, amit nagyon szerettünk és valahogy azóta ez ilyen családi-dal. Erről abszolút mindig anyuék jutnak az eszembe.



4. Egy dal, ami megnyugtat:
Nemrég lett ez a #leszarommindenhappy számom.

 


5. Egy dal, ami a fejedben ragad, ahányszor meghallod: 
Igazából általában mindegyik számmal így vagyok, vagy csak dúdolgatom; de ez erősen fülbemászó számomra.



6. Egy dal, ami egy jó barátodra emlékeztet:
Szia Klausz♥




7. Egy dal, ami az előző nyárra emlékeztet: 
Most egy picit csalok, mert még nem ért véget a nyár, de ez abszolút a NYÁR DALA nekem.




8. Egy dal, ami az első szerelmedre emlékeztet:
Nem kommentálom, okés?



9. Egy dal, ami reményt ad:



10. Egy dal a kedvenc bandádtól:
Próbálkozom egyébként nem One Direction-os zenékkel elárasztani ezt a posztot, de ha már a kedvenc bandámról van szó...

 


11. Egy dal a kedvenc filmedből:
Ez a dal a LOL-ból van, ami egy nagyon klassz film és én imádom♥

 


12. A dal, amit legutóbb hallgattál:
Én személy szerint imádom a Years&Years-t, és most jelenleg ez a kedvenc számom tőlük.

 


13. Egy dal, ami egy olyan barátodra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban:
#nocomment




14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet:
Szia Szerelmem, Shawn! ♥♥♥



15. Egy dal, amit szívesen énekelsz:
*Igazából az összes 1D számot imádom torkom szakadtából énekelni, de mindegy*



16. Egy dal, ami megríkatott:
Imádom ezt a számot és Ed Sheeran-t is.



17. Egy dal, amitől rögtön táncolni támad kedved: 
MO-t is imádom, pláne ezt a számot.



18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod: 
A sok 1D mellett kevesebb időm marad a 5SOS-ra, amit szívből sajnálok.




19. Az első dal a lejátszási listádon:
Régi kedvenc, imádom. Szintén.

 



20. Az utolsó dal a lejátszási listádon:



21. A jelenlegi kedvenc dalod:
Justin Bieber #gyererám #sziaszívem

 


22. Egy dal, amit valaki énekelt neked: 
És ritka szar rossz hangja volt. :D



23. Egy dal, amit ki nem állhatsz:
Egyszerűen utálom. De tényleg.

 


24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok: 
Legjobb danszolós zenécske.



25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg: 
Új kedvenc.





Tehát a kihívottaim:
Réka (https://pepitakastely.blogspot.hu/)
Niki (http://mrspandorababy.blogspot.hu/)
Ginny (http://ginnease.blogspot.hu/)
 Nagyon örülnék csajszik, ha megcsinálnátok!
Ezenkívül mindenki más, aki csak szeretné kitöltheti :)



A.

6 megjegyzés:

  1. Uuuuuuuuuu ez nagyon tetszik! Pár helyre már van is ötletem :'D A Hannah Montana-t most azonnal meghallgatom és abból is jöhet a nosztalgia sorozatozás :)))

    VálaszTörlés
  2. Jól összebeszéltünk :D Épp ma töltöttem ki egy TAGet, csak utána láttam, hogy kihívtál! :) Biztosan én is kitöltöm majd, nagyon tetszik ez a TAG!
    Egyébként ezen a Hannah Montana-s számon jót nevettem most! Köszi, hogy kihívtál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. Egyébként láttam a tag-ed és eléggé tetszett:) Várom már a te posztod! És Hannah Montana örök. :D

      Törlés
  3. Kedves Anna,
    örömmel állok a feladat elébe! :)) Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés