2016. augusztus 4., csütörtök

The Social Media Book tag

Sziasztok!
Igen úgy tűnik, hogy ma is egy tag-et írok, mert mostanában egyre jobb kérdéssorokat találok (mint például ezt) és úgy érzem, hogy ezt muszáj megcsinálnom. Ma a másik szenvedélyemmel kapcsolatosan töltöm ki ezt a tag-et. /És elnézést a képek minőségéért- a lényeg szerintem látszik./
Twitter - A legrövidebb kedvenc könyved



Tallér Edina: Holnaptól minden rendben
Ez igazából egy folytatás, mégpedig a Most akkor járunk 2. (és egyben utolsó része). Őszintén megvallva ez sokkal jobban tetszett, mint a másik. Imádtam, nagyon egyszerű, könnyed olvasmány.
Arra jöttem rá, hogy nagyon szeretem az olyan könyveket, amelyek fiú szempontjából vannak leírva. Ez is egy ilyen.






Facebook - Egy könyv, amit mindenki rád akar tukmálni



Kalapos Éva: DAC
Én nem értem, hogy miért szeretik ezt a könyvet. Persze ízlések és pofonok, de én egyáltalán nem vagyok oda érte. Igaz még csak az 1. részét olvastam, de akkor is. Nem hiszem, hogy a többibe is belekezdek, maximum akkor, ha nagyon unatkozok.







Tumblr - Egy könyv, amit az előtt olvastál, hogy menő lett



Szűcs Vanda: Egy ikerpár titkos naplója
Ennek a könyvnek is még csak az első részét olvastam. Azt hiszem ezt rögtön a megjelenés után olvastam. Nagyon szimpatikus volt, hogy egy fiatal lány írta és emiatt szerettem volna nagyon. Igazából semmi extra, de egynek elmegy. Annyira nem tetszett meg, hogy megvegyem a többi részét is.






MySpace - Egy könyv, amire nem emlékszel, tetszett-e vagy sem



John Green és David Levithan: Will&Will
Ez is ugye fent volt a karácsonyi kívánságlistámon és nagyon szerettem volna elolvasni, de már tényleg nem emlékszem, hogy tetszett-e vagy sem. Vagyis tudom, hogy mire gondoltam, de ez nem tudom, hogy negatív vagy pozitív. Valahogy azért mégis jó volt, de kihagyható. Pedig az alap koncepció jó volt. Lehet, hogy csak én vártam túl sokat.





YouTube - Egy könyv, amit remélsz, hogy meg fognak filmesíteni



Leiner Laura: Bábel
Abszolút. Megfogadtam, hogy nem fogom elárasztani ezt a posztot Laurával, de ezt nem hagyhattam ki. Annyira király lenne megnézni a Bábelt filmen. Csak el ne nehogy elrontsák. Szóval azért Szaszának olyannak kéne lennie, hogy khm khm.
Remélem értitek. Szívesen megnézném.
Moly






Instagram - Egy könyv, aminek olyan szép a borítója, hogy muszáj volt felraknod




Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem
Őszintén egy könyvet sem raktam még fel Instagramra, mert nem tudom. Egyszerűen csak még nem tudtam olyan képet készíteni. Mindegy. De ha kitettem volna egyet, biztos, hogy ez lett volna, annyira szép szerintem.
A sztori is jó volt, szerettem olvasni.







Goodreads - Egy könyv, amit mindenkinek ajánlasz




Kemény Zsófi: Én még sosem
És a végére egy tökéletes választás. Ez egy olyan könyv, ami könnyen olvasható, de mégis elgondolkodtató és van értelme. Jó a sztori, jók a szereplők, sok témát érint, de nem értelmetlen. Egyszóval tökéletes. És én nagyon szerettem olvasni, szóval mindenkinek ajánlom.








Ti is nyugodtan kitölthetitek ezt a tag-t, ha kész, akkor küldjetek linket, mert kíváncsi vagyok!


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése