2017. április 2., vasárnap

Why I love Budapest?

A tizenötből összesen hét évet éltem Budapesten kívül, vidéken. Gyerekként jó volt ott lenni, de most, hogy már értek dolgokat, nem akarok többé elköltözni egy kisebb városba. A mai fiatalság jelentős része szeretne elköltözni Magyarországról, én is szeretnék világot látni, de az biztos, hogy bármi is történjen örökké ez marad majd a hazám.


Egyszerűen csak szeretek Budapest utcáin sétálgatni.
Szeretem hallgatni, ahogy a sok idegesítő ember az idegesítő problémáiról mesél egymásnak.
Szeretem hallgatni, ahogy a madarak csicseregnek.
Szeretem a Margit-szigetet.
Szeretem látni a sok futó embert.
Szeretek a villamosról kibámulni.
Szeretek a koszos, zsúfolt metróval utazni.
Szeretem minden reggel elvenni a Lokál, elolvasni a horoszkópom és utána egész nap azon nyavalyogni.
Szeretem a virágboltok körülötti illatot.
Szeretem amikor az utcán rámmosolyognak.
Szeretem a Mekik semmivel össze nem téveszthetó illatát.
Szeretem a sok külföldit.
Szeretem a Vörösmarty teret és környékét.
Szeretem a kajás bódék illatát is.
Szeretem a sok plázát.
Szeretem a reggeli tízperces utamat az iskolában.
Szeretem, hogy ennyi embert ismerek.
Szeretem a különböző kultúrák összefonódását látni.
Szeretem a múzeumokat.
Szeretem a galériákat.
Szeretem a Parlamentet.
Szeretem a Dunát.
Szeretek a Gellért-hegyre felmenni.
Szeretem, hogy mindig látok új, szép embereket.
Szeretem, hogy mindenki ennyire más.
Szeretem a finom pékségeket.
Szeretem a szép, régi épületeket.
Szeretem a szép, új épületeket.
Szeretek nem végigrohanni az utcákon.
Szeretek fülhallgatóval a fülemben andalogni az utcákon.
Szeretek új helyeket felfedezni.
Szeretem a könyvtárakat.
Szeretek a rég megtalált helyekre elmenni.
Szeretek órákon keresztül tömegközlekedéssel utazni.
Szeretem, hogy mindig tartogat számomra meglepetéseket ez a város.


Szeretek, itthon lenni.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a bejegyzés.:) Az oldal is nagyon tetszik. :)
    Van nálam egy cikk, bloggerközösség néven ha esetleg benne vagy, akkor csatlakozz hozzánk :) Köszönjük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm :)
      Megnéztem az oldalad és a facebook csoporthoz csatlakoztam is :))

      Törlés
  2. Szia :-)

    Én is szeretem Pestet, bár én Győrben lakom, de ez egy ilyen kis..porfészek :D Szívesen élnék Pesten és ha lesz lehetőségem odaköltözöm, mert szeretem a nyüzsgést és biztos vagyok benne, hogy onnan én sem szeretnék elköltözni. Én is gondolkoztam a külföldre költözésen, Angliába szerettem volna menni, de miután kiléptek az EU-ból, gondolom nem örülnének nekem, meg nehéz lenne a bejutás.

    Mindenesetre örülök h én is az olvasódnak mondhatom magam :-) Nagyon tetszik a blogod, csak így tovább!

    Üdv: Laura

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Győr nagyon szép városnak tűnik, sajnos még nem volt alkalmam feltérképezni... Igen, Anglia nekem is álmom. Köszönöm szépen,
      Puszi, Anna :)

      Törlés