2016. augusztus 21., vasárnap

Back To School | tag

Sziasztok!
Éééés el is érkeztünk a Back To School hét utolsó napjához, amit Rékával közösen írtunk. Mi (szerintem beszélhetek mindkettőnk nevében) nagyon élveztük (újra) a közös munkát. Így a hét végére egy tag-et hoztam, amit Réka alkotott. Az ő verzióját ide kattintva olvassátok el.


1. Hányadikba mész?
Én idén a 9.-et kezdem, ami miatt izgatott vagyok, de valahogy elmaradt (eddig) ez a hatalmas lelkesedés, ami általában minden évben megvan. Fura.


2. Kedvenc tantárgyad?
Nagyon szerettem eddig a humán tárgyakat és az angolt, de most nem tudom mi lesz, hiszen új iskola, új tanárok. Ettől félek egy kicsit, hogy például a nyelvtanáraimat nem fogom szeretni és akkor soha nem tanulok meg franciául (az angolom pedig csak tovább romlik...).

3. Szereted az osztályod?
Mivel még nem is volt gólyatábor (pontosabban amikor ti olvassátok, akkor holnap megyek), ezért szinte egyáltalán nem ismerem őket. Jó volt már egy gólyatalálkozó, de az szerintem édeskevés volt. Meg van csoportunk is, de ezek alapján nem tudok még róluk véleményt mondani. Pozitívan állok a dolgok elébe mindenesetre.

4. Ha minden szakmával ugyanolyan jól lehetne keresni függetlenül attól, hogy befutottál-e vagy nem, melyik szakmát választanád?
Azt hiszem leginkább író lennék. Talán modell. Ez egy olyan dolog, amiről nagyonnagyon kevés embernek mesélek (max. 1). Igazából egy nagy álmom, hogy modellkedhessek, de azt hiszem, hogy továbbra is csak az marad. Az írás pedig nagyon közel áll a szívemhez és el tudnám képzelni, hogy felnőttként ebből keresem majd meg az asztalra a kenyeret (hát ez nem volt cuki?:D).

5. Mivel mész iskolába?
Eddig gyalog mentem, azonban szeptembertől metróval kell mennem 4 megállót, szóval továbbra sem lesz messze a suli, aminek nagyon örülök.

6. Hogy állsz a kötelezőkhöz?
Jól vannak, köszönik szépen. Egyébként idén még nem tudom, hogy mi(k) lesz(nek) a kötelező(k), szóval ez a téma most (még) engem nem érint (hála a jóságosnak). Amúgy 5.-ig olvasgattam, aztán az Egri csillagok egy töréspont volt az életemben, azt nem is olvastam el végig (de belekezdtem!), A kőszívű ember fiait pedig egyenesen imádtam. A Légy jó mindhalálig meg a többi hülyeség (jó nem, nem hülyeségek na, csak ha a kötelező dolgokra gondolok alapból elmegy a kedvem az élettől) az kimaradt nálam.

7. Van- e olyan esemény a sulidban, amit szeretsz?
Mivel most új suliba megyek nem tudom pontosan, hogy milyen hagyományok, szokások vannak, azt tudom, hogy vannak a Leövey-napok, de mivel még nem voltam egy ilyenen sem nem tudom, hogy szeretni fogom-e. Valószínűleg igen. #pozitívhozzáállás

8. Milyen hobbit űzöl rendszeresen a suli mellett?
Olvasok, írok, sorozatokat nézek... Semmi különleges, érdemleges. Én nem sportolok és nem is zenélek, szóval tök uncsi életem van. #aha #majdnem

9. Terveztél/Írtál idén Back To School bejegyzést?
Neeeeeeeeeeeeem. Azt sem tudom mi az... 

10. Mutass egy könyvet, aminek a borítója a sulira emlékeztet!
Nos, lehet, hogy most nagyon sablonosnak fogok tűnni, de amikor megláttam ezt a kérdést azonnal az SzJG első kiadásos borítója jutott eszembe (nem az új, mert az rohadtul nagyon nem tetszik- oké értem én, hogy miért kellett, de na...). A 8 kötet közül pedig a kedvencem az 5., de az annyira szerintem nem sulis, az első viszont ikonikus- számomra.

11. Van-e olyan sorozat, amit szeretsz és suliban játszódik?
De még mennyire hogy van. Az egyik a Faking It! (Simlis Spinék), amire most totál ki vagyok akadva, hogy csak így abbahagyták konkrétan, de remélem megörvendeztetnek még egy évaddal. A másik pedig a Awkward (Kínos), amire szintén ki vagyok akadva és most le is álltam, már vagy két hete nem nézem, mert *SPOILER* Jenna dobta Matty-t, amiatt a buzi miatt *SPOILER VÉGE* Fhuuuuu. De egyébként mind a kettőt imádom, csak most kivagyok.











A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése