2016. augusztus 18., csütörtök

Inspirációs Csütörtök#7

Sziasztok!
Már el is érkeztünk a 7. inspirációs képválogatáshoz, itt a blogon. Azért ilyen fontos ez a poszt, mert imádom a 7-es számot. #lol
Réka bejegyzését itt olvashatjátok el.



1. Telefontok

Mennyire édes már? Kell egy ilyen.


2. Ékszer


Na kinek van ilyen nyaklánca?:P Nekeeeem. Harry adta, hogy mindig emlékezzek rá♥


3. Táska


Mennyire jól néz már ki?:O


4. DIY


Tavaly kipróbáltam már az ilyen füzetborítót és nekem tetszett.


5. Ital


Imádom az áfonyát! Ahj de megkívántam most.


6. Étel


Mindig is így akartam vinni a suliba a kajámat.


7. Outfit

Szeretem az ilyen egyszerű összeállításokat.


8. Haj


Ez is egyszerű, de nagyszerű.


9. Köröm


Habár nem tudom ki készíti el ezt a manit:D


10. Vicces

Tipikus én.


11. Polyvore

Nekem nagyon tetszik.


12. Szoba


Soha nem értettem, hogy másoknál hogyan lehet mindig szép rend.


13. Idézet

(Bár nem kapcsolódik a tanuláshoz, de fontos)


14. Beauty

Milyen szép, basszus:o


15. School


#köszipuszi


16. Zene


Closer meg ilyenek...


17. GIF


...of August...




A.

|Előző Inspirációs Csütörtök bejegyzések:

|Képek forrása:
Pinterest~We heart it

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése