2016. augusztus 11., csütörtök

Csillagok, csillagok | Kihívás | 1.

Sziasztok!
Szerettem volna egy kihívást írni, de ugye egyedül semmi sem olyan jó buli, ezért egy barátnőmmel, Nikivel, arra gondoltunk, hogy készítünk egy collab-ot. Azért erre esett a választásunk, mert augusztus amúgy is a csillaghullás időszaka és mi minden évben ki szoktunk ülni egy este, hogy lássunk hullócsillagot. khm Bexi-rajongók, sziasztok. Hullócsillag, meg ilyenek.


Szóval az első napon egy kérdésre kell válaszolni, mégpedig arra, amit a képen is láthattok.
Mit kívánnál egy hullócsillagtól?

Őszintén egész kiskorom óta majdnem ugyanazt kívánom minden alkalommal (hullócsillag, szülinap stb.), ami szerintem talán elég nyilvánvaló, de most mégsem osztom meg veletek, mert tudjátok, hogy akkor nem fog teljesülni.
Arra emlékszem, hogy egyszer (talán 8-9 éves lehettem) és azt kívántam, hogy kapjak egy rózsaszín kihajthatós telefont. Nem is kell mondanom, de nem kaptam. És ezért egész szomorú voltam. Igen akkor nagyon menőnek hittük a kihajthatós telefonokat. Amikor mondtam anyunak, hogy ilyet szeretnék majd, ha idős leszek azt mondta, hogy valószínűleg akkor már nem is lesz menő. Én pedig el sem akartam hinni; azt mondtam, hogy nekem akkor is olyan telefonom lesz. És lám. Mindössze 6-7 év telt el azóta. És igaza volt.
Egyébként mindig is szerettem kívánni és a mai napig hiszek ebben az egészben. Szóval ti is használjatok ki minden alkalmat, amikor kívánhattok!

Ti mit kívánnátok jelenleg?


A.

1 megjegyzés:

  1. Érdekes olvasni a te verziódat. :) Én is a múltba visszamenőleg oldottam meg a feladatot. Nekem nagyon tetszett, érdekes volt.


    (Megsúgom én is kinyithatós-telefon párti vagyok.^^)

    Ölel,
    Mrs. P.

    VálaszTörlés