2016. február 10., szerda

Valentin-nap| Mit vegyek fel?

Sziasztok!
Természetesen minden lányt izgat, hogy mit viseljen a (Valentin-napi) randin. Most hoztam nektek pár outfitet különböző kategóriákban, hogy mindenki megtalálja a hozzá tökéletesen passzoló összeállítást. A Polyvore segítségével állítottam össze a szetteket.


Lányos
Ez egy olyan tipikus "Girly" összeállítás szerintem, de ezzel nincs is gond:) Imádom azt a pulcsit #omg


Sportos
Ez számomra egy tipikus "Sporty" outfit, ami lehetne hétköznapi is, de a sapka és a táska miatt inkább sportosnak mondanám. Természetesen ez ér színesebb dolgokkal is, de azt hiszem "feketeimádatot" kaptam.

Hétköznapi
Ez egy nagyon különleges outfit, pedig együtt olyan egyszerű, hétköznapi egyveleget alkotnak. Tökéletes randira: egyszerű, de különleges.

All black
Az összes outfit közül valószínűleg ez az, amelyiket soha nem viselném randira. Egyébként nagyon szép és tényleg tetszik, de randira. Hát nem is tudom. amúgy tényleg jól néz ki:)

Romantic
Ez nagyon tetszik♥ Láttátok a telefontokot? Na az kell!:D És az ing is, annyira elegáns, de hétköznapi. És nem találtam megfelelő cipőt, szóval azt nézzétek el nekem, k.

Elegáns
Nagyon szeretem a csipkés dolgokat, ez látható a ruhán és a masnin. És szeretem kombinálni a feketét és a fehéret, mert nagyon szép kontrasztban vannak egymással. Az óra nem illik ide, de mindegy:D

Ennyi outfitet válogattam nektek össze, remélem, hogy tetszenek. Írjátok meg, hogy melyik a kedvencetek. Nekem igazából mindegyik tetszik, egyedül az "All black"-et nem viselném randira, de az is jó lett, szerintem.
Legyetek nagyon szépek,


A.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése