2016. február 13., szombat

Valentin-nap| Édességek

Sziasztok!
Ez az utolsó előtti Valentin-napi bejegyzés!
Ma összeszedtem nektek néhány édességet, amelyek amellett, hogy finomak, még jól is néznek ki. Remélem, hogy elkészítitek őket szeretteiteknek, én nem fogom, de ha ti mégis akkor tegyétek ki Instagramra #maniacgirlinspiration hashtaggel és akkor látni fogom, hogy milyen szépet alkottatok. :)
Próbáltam egyszerűbbeket válogatni, hogy a konyhai analfabéták is könnyen elkészíthessék, akárcsak én! Juhú. # konyhaianalfabéta Természetesen tudjátok keverni, elvenni belőlük stb. Szóval ez csak alap inspiráció, de ebből azt kreáltok, amit szeretnétek.


1.


A cupcake mindig jó megoldás. Jól néz ki, valamennyire egyszerű és finom is!


2.


Nagyon szépen néz ki és ráadásul keverve az édeset a sóssal. Hm... Éhes vagyok:D


3.


Én nem szeretem a pitét, de ezt vigyorogva falnám:D


4.


Szintén édes-sós kombináció. Tuti páros;)


5.


Ezek annyira édesek*-*


6.


Keressetek a neten egy jó tortilla receptet és a többit ételszínezővel meg tudjátok oldani:) Nagyon gyönyörű.


7.


Én eléggé szeretem a gofrit, szóval nálam ez is tökéletes.


8.


Popcorn-imádóknak♥


9.


A fánk is tökéletes ajándék lehet:)


10.


Imádom az egyszerűségét♥


10+1.


Ez valami omajgad.♥♥♥



Remélem, hogy tudtalak titeket inspirálni! 
Holnap Valentin-nap,


A.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése