2016. február 11., csütörtök

Inspirációs Csütörtök #3

Sziasztok!
Tudom, hogy nem olyan régen volt Inspirációs Csütörtök, de most a Valentin-nap jegyében válogattam nektek képeket, szóval szerintem elnézhető. Már nemsokára a hét végéhez érünk, szóval még várható egy tag meg még más is, de csak ennyit árulok el. :)
Kezdjük is, szerintem!
1. Telefontok
Nálam csak a két véglet működik. Vagy a feltűnő, vagy a minimál. Ez minimál és imádom.


2. Ékszer


Gyönyörű. Egyszerűen gyönyörű. Nincsenek rá szavak. #omg


3. Táska


Újra szerelmes lettem.


4. DIY


A költözés előtt a szobában volt egy hasonló fal, most is akarok majd:)


5. Ital


Imádom a tejeskávét és ráadásul, hogy még ilyen szép legyen. #omg


6. Kaja


Ha még tudnék sütni is:D


7. Outfit


Bárcsak már olyan jó idő lenne, hogy ezt is tudnám hordani. Kár, hogy nincs, meg hogy nem is hordok szoknyát...


8. Haj


Csak én vagyok ennyire béna, hogy soha nem sikerül ilyenre?:D


9. Köröm


Szép, egyszerű. Kár hogy ezt sem tudom megcsinálni:(


10. Vicces


Truly:D


11. Polyvore

Nagyon tetszik ez az összeállítás. Komolyan. #imadom


12. Szoba


Letisztult, természetes, szép színek. Tökéletes.


13. Idézet




14. Beauty


Valahogy mindig is imádtam ezeket a feltűnő, extrém ajakfestéseket. (például az előző Inspirációs Csütörtökben is hasonlót láthattatok).


15. Február


Legyél gyors légyszi, és jöjjön a tavasz, k.♥


16. Zene




17. GIF


Azt hiszem ehhez nem kell semmit hozzáfűznöm.
♥♥♥♥♥Zac Efron♥♥♥♥♥

Zac Efron-nal együtt küldünk szép és emlékezetes Valentin-napot,
A.



|Előző Inspirációs Csütörtök bejegyzések:

|Képek forrása:
Pinterest~We heart it





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése