2016. február 16., kedd

7 dolog, amit vörös hajúként hallgatok

Sziasztok!
Ma összeszedtem nektek 5 olyan mondatot, amit sokszor hallok a vörös hajammal kapcsolatban.




1. Tudtad, hogy azt mondják, hogy aki vörös hajú az boszorkány volt előző életében?
Na ne. Ha annyi pénzem lenne, ahányszor ezt már hallottam volna, valószínűleg már gazdag lennék. De komolyan. #richbitch
2. Eredetileg ilyen színű a hajad?
Nem, festem; nyilván. Már nem azért emberek, de szerintem látható, hogy melyik a festett haj és melyik nem... De azért elmondom, hogy igen, eredeti.
3. Neked hogyhogy nem zöld vagy kék színű a szemed?
Mert miért kéne zöld vagy kék szeműnek lennem? Huh... #idontunderstandthisshit
4. Miért vagy vörös?
Hát nem is tudom... Amikor feljött a lista, hogy milyen színű hajat kérek és ezt választottam. #what




5. Kitől örökölted?
Drága Édesapámtól és az ő anyukájától (vagyis a mamámtól).
+1. Miért vagy ennyire szeplős?
Ezt még pluszba betettem, mert eléggé kapcsolódik a vörös hajhoz, mivel a vörösek általában szeplősek. És én benne vagyok az általában.
Egyébként ez is a skin-emhez tartozik. #ohyeah


#sotrue


Szóval ez most ennyi lett volna. Ha ti is vörösek vagytok akkor pacsi és írjátok meg, hogy ti milyen hülyeségeket hallgattok embertársainktól!



A.





3 megjegyzés:

  1. Tetszett ez a poszt ;) a végén ez a png nagyon cuki 😁😁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, nem png hanem gif 😂 Mindenre azt mondom, hogy png... Rá vagyok kattanva :D

      Törlés
  2. Semmi baj:) Én is néha keverem őket:DD Köszi:)

    VálaszTörlés