2016. július 13., szerda

Summer Week | Mit csinálj nyáron, ha unatkozol?

Sziasztok!
Sokan beleesnek abba a hibába, hogy mivel itt a nyár, a sok szabadidő, ezért csak otthon ülnek és telefonoznak és unatkoznak. Persze ennek is megvan a jó oldala, a nyár elején (és még egy picike ideig) én magam is ezt csináltam, de most, hogy visszaértünk vidékről szinte éhezek arra, hogy történjen valami. Valami más, amit esetleg suli mellett nem történhet meg. 

1. Menjetek el a barátaitokkal fagyizni!
A fagyi alapból egy nyári dolog, ráadásul ha a barátaiddal vagy, akkor biztos jól érzed magad.

2. Menjetek ki a szabadba!
Akár egyedül, relaxálni; akár a barátaiddal sétálgatni. Mindennél jobban szeretnék elmenni a Gellért-hegyre, állatkertbe és a Margit-szigetre.

3. Strandoljatok!
Tipikus nyári program. A legkirályabb.



4. Vásároljatok!
Én, mint shopping-őrült ezt természetesnek veszem évszaktól függetlenül, de most, hogy ilyen jó leárazások vannak az üzletekbe, még több kedvem van csak úgy szétnézni.

5. Olvassatok!
Még ha nem is szerettek olvasni, ennyi idő alatt vágjatok bele, aztán ki tudja mi lesz. Lehet, hogy megszeretitek.

6. Írjatok!
Akár novellákat, akár blogot. Teljesen mindegy. Próbáljátok kiélni a fantáziátokat.

7. Pennyboard-ozzatok!
Már említettem valamelyik előző bejegyzésemben, hogy a ballagásomra kaptam egy pennyboard-ot. Személy szerint már most oda meg vissza vagyok érte, attól függetlenül, hogy nem tudok vele menni. :D

Élvezzétek ki a nyarat!


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése