2016. július 20., szerda

Életem nagy szerelme | Filmajánló

Július 12-én adódott lehetőségem megnézni ezt a filmet premier előtti vetítésen az Arénában, az InStyle jóvoltából. 



Leírás:

Diane egy gyönyörű nő. Hogy egész pontosak legyünk, egy tündöklően gyönyörű nő. Az a típus, aki után mindenki megfordul az utcán. Mindemellett határozott, jó humorú, briliáns ügyvéd. Ráadásul épp most lépett ki boldogtalan házasságából, így készen áll, hogy végre összetalálkozzon élete nagy szerelmével. Véletlenek persze nincsenek. Amikor az egyik este egy bizonyos Alexandre felhívja azzal, hogy megtalálta elveszett mobilját, a beszélgetés nem várt fordulatot vesz, és rögvest megbeszélnek egy randit. Az első találkozás azonban nem igazán úgy sül el, ahogy az a nagykönyvben meg van írva.
Bemutató: 2016. július 14.


Bevallom őszintén, a vetítés előtt utána sem olvastam a filmnek. Semmit sem néztem meg, a kezdés előtt fél órával még azt sem tudtam, hogy mi a címe, így nem nagyon voltak elvárásaim. Egyet nem akartam: drámát. Mert valahogy mostanában nem vagyok oda azért, hogy mások nyafogását hallgassam. Na de vissza. Azt írják, hogy ez egy francia, romantikus film. Az biztos, hogy francia volt és az is, hogy romantikus, habár szerintem belőlem nem az elvárt hatást váltotta ki.
Az elején Alexandre karaktere vicces volt. Nem tagadom én is kinevettem, de ahogy egyre inkább közeledtünk a film végéhez, olyannyira kezdett idegesíteni az, hogy a moziteremben ülök röhögtek az egyébként szerintem kifejezetten nem is vicces jeleneteken. Legszívesebben felálltam volna és elordítottam volna magam, hogy maradjanak kussba csöndbe, mert rohadtul nagyon nem vicces. De tényleg. Belegondoltam és megértettem a mondanivalóját, azonban a többi felnőtt (talán) egyáltalán nem. Ami szomorú, mert ez a világ abszolút a külsőségekről szól. Belénk nevelik, hogyha valaki egy kicsit is eltér az "átlagostól" (ami nem mellesleg nem is tudom, hogy milyen) akkor ő nem is igazi ember. Mert az, aki tömeg, ő nyilvánvalóan igazi és egyedi, nem? Hát nagyon nem.
Szerintem tényleg egyáltalán nem volt vicces és inkább sírtam rajta, mint sem hogy nevessek. Gáz- nem gáz. Ez az igazság.
A szereposztás különösen tetszett. Egy-két alkalommal lehetett észrevenni Alexandre magasságán, hogy váltakozik, de nem volt feltűnő (csak azért vettem észre, mert észre akartam venni). De a főszereplő Diane karaktere különösen tetszett. Imádtam a haját- anyuval utána beszéltük is, hogy milyen jó volt. 
Illetve természetesen itt is találtam magamnak egy crush-t Alexandre fia szerepében, Benji-t. Vagyis César Domboy, akinek a hosszabb haja (ahogyan a filmben is láthatjuk) sokkal jobban tetszik.
Az operatőri-munka is jó volt, semmi kivetnivalót nem találok ezzel kapcsolatban.
Összességében én ajánlom nektek ezt a filmet. Szerintem megéri nagyvásznon megnézni, de ti tudjátok. Mindenesetre, ha otthon unatkoztok ajánlom, hogy nézzétek meg online. Lehet, hogy még jobban tetszett volna, ha nem ugyanezzel a társasággal kell végigülnöm.
Ja és külön tetszettek a zenék. Rögtön a film elején volt a kedvencem:)
Igazából egyedi volt, nem volt sablonos és tetszett úgy az egész. Szépen meg lett csinálva.
Nem szokásom pontozni (mert ki vagyok én, hogy pontozgassak?), de most úgy érzem, hogy ki szeretném élni a bennem mélyen megbúvó kritikust ezért pontozok.
5/5
Tessék. Ugye, hogy milyen menő vagyok most?
De viccet félretéve klassz volt az egész, úgy ahogy volt. Imádtam.


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése