2016. július 30., szombat

5 kedvenc alkalmazásom

Sziasztok!
Ma az 5 számomra legfontosabb telefonos app-ot fogom nektek megmutatni. Igazából nem nagyon szoktam ilyen nagyon rendkívüli dolgokat csinálni a telefonomon, meg nincs is sok alkalmazásom, de ezeket már elég régóta használom és szeretem.


1. Spotify
Egyszerűen imádom. Ez egy olyan alkalmazás, ahol zenét tudsz hallgatni. Alapjáraton wifi kell hozzá, de lehet Premium-ra váltani, ami szerintem nagyon megéri. Így nincsenek reklámok, net nélkül is tudod használni és kedved szerint lépegethetsz a zenék között. Nagyon jó és minden zene-imádónak tudom ajánlani.

2. WeHeartIt
Annyira szeretek képeket nézegetni ezen az oldalon. De tényleg, nagyon jó elfoglaltság, ha unatkozok. A blogon található képek 50%-a innen származik.

3. Snapchat
Igazából az én MyStory-mba nem nagyon szoktam kitenni semmit, inkább a barátaimnak küldök szépséges képeket magamról (értsd: retardált arccal pózolok). Meg ugye a barátaim snap-jeit szoktam nézegetni, esetleg egy-két híresség az, akit bekövettem itt.

4. Wattpad
A nagy szerelmem. Minden este ez az utolsó app, amit csekkolok mielőtt aludnék. Imádok olvasni. Majd írok a Wattpadről is egy posztot, pl, hogy mik az én kedvenc történeteim. :)

5. Instagram
Szerintem ezt abszolút nem kell bemutatni. Már 2 éve addikt szerelmese vagyok ennek az alkalmazásnak. Habár, amióta megváltozott annyira nem tetszik. Egy ideig nem frissítettem, aztán magától frissült én pedig szörnyülködve keltem fel aznap reggel. Merthogy valami szörnyen néz ki. :c Ettől függetlenül azért szeretem.

Nekem ez lett volna az 5-ös listám. Ti miket használtok gyakran?


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése