2016. július 12., kedd

Summer Week| Fürdőruha-mustra

Sziasztok!
Nyilván (vagy legalábbis remélem, hogy nem csak nekem) sokatoknak kisebb, olykor nagyobb gondot okoz a tökéletes fürdőruha megtalálása. Tudjátok, olyan históriák születnek ezekről a darabokról, hogy jól néznek ki, jól állnak a gazdájukon, egyediek, jó az áruk. Na ja. Hát én ezt még nem találtam meg, de remélem, hogy nektek tudok segíteni ezzel a poszttal, ugyanis a mai napra összegyűjtöttem nektek sok-sok fürdőruci ötletet. Ha még többet szeretnétek keresni akkor ajánlom, hogy nézzetek szét We ♥ It-en vagy Pinteresten. Én is onnan inspirálódtam. Kattintsatok az alábbi linkre és ott tudjátok megnézni, hogy miket válogattam össze. Sok sikert A fürdőruha megtalálásához!

Summer Week | Fürdőruha-mustra

A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése