2016. május 16., hétfő

Spring Week| Kötelező darabok tavasszal

Sziasztok!
Igen már egy ideje nem is volt ilyen egy köré épülő bejegyzés-hét és őszintén már hiányzott is, másrészt pedig olyan bénán mutat a Weeks menüpontban, hogy már az áprilisi szám is kimaradt (btw, remélem észrevettétek, hogy megváltozott a blog kinézete. Hogy tetszik? A fejlécet én csináltam, milyen? :) ), így rávettem magam erre a nagy feladatra, hogy legyőzzem (a nem olyan régen kialakult) megfelelési-parámat és egy héten keresztül minden áldott (vagy vert) napon publikálok nektek egy tavasszal kapcsolatos posztot. Ma néhány basic alap ruhadarabot (vagy kiegészítőt) jegyzek le, amik szerintem elengedhetetlenek a tavasz beköszöntével. (Igen, én is rájöttem, hogy már május közepét tapossuk, de na)


Amikor a tavaszra gondolok (ilyen divatértelemben) akkor mindig a világos, pasztell színű nadrágok jutnak az eszembe. De tényleg, ez valahogy számomra, nagyon is hozzátartozik ehhez az évszakhoz. Nekem is van egy ilyen extra világoskék farmernadrágom, amit imádok. Ráadásul extra mgasderekú is, szóval abszolút befutó.


A következő, ami nem csak tavasszal alap a ruhatáramban, azok az ilyen egyszerű, egyszínű pólók. Ezeket is imádom, félig betűrve a nadrágomba, valami kis kiegészítővel feldobva. Ezenkívül, még amit ennyire imádok, azok a feliratos egyszerű pólók.


Ami még elengedhetetlen egy tavaszi ruhatárból, azok a bokavillantós cipellők. Ezekért is oda meg vissza vagyok. Főleg régebben rajongtam értük mániákusan, de azért még a mai napig kívánságlistás egy ilyen Vans cipő.


Aztán, amikor a tavaszra gondolok alapvetően a virágok jutnak eszembe, ezért fontos, hogy valami virágmintás cucc is kerüljön erre a listára. Most per pillanat ezt a képet találtam, de bármi jöhet, ami virágos.


Igaz ez már lehet, hogy inkább nyári szerelem, de akkor is. A napszemüveg mindig klassz. Egyébként tervezem, hogy idén beszerzek valami izgalmasabb darabot is, mint például a képeken láthatók. Valami olyasmit. Olyan január óta hatalmas napszemüveg-imádatom támadt és most végre hordhatom is, szóval: éljen!


És hogy mi fontos még tavasszal? Egy kisebb méretű táska. Imádom. Imádom. Imádom. Tökéletes. És a télen (karácsonykor) én is megkaptam a számomra tökéleteset, és persze lehet azt évszaktól függetlenül is hordani, de azért már elképzeltem egy párszor, hogy a táskával és egy farmerdzsekivel, laza kontyba fogott hajjal hogyan róhatnám Budapest utcáit. Apropó farmerdzseki.


Csak nem gondoltátok, hogy kihagyom a listáról ezt? Nana. Azért még ott nem tartunk. Imádom a farmer(- és bőr) dzsekiket is és ha lehetne, akkor minden fazonból és színből lenne min. egy darabom. Addig is beérem eggyel, de azt tényleg imádom.


Tavasszal szerintem elengedhetetlenek még ezek az apró nyakláncok is, amik nem túl feltűnőek, de azért látszódnak. Személy szerint most nagyon rákaptam ezekre (főleg, hogy én is díájvájoltam meg a legújabb darabomat).

Nektek mik a nélkülözhetetlen darabjaitok? Van olyan, amit csak és kizárólag a tavaszi időszakban hordtok? Egyetértetek a listámmal?

A.

2 megjegyzés:

  1. A virágos holmikért nem igazán vagyok oda, de nèha napján becsúzsik egy-egy darab... A többivel abszolút egyetértek, bár nem csak tavaszhoz tudom kötni őket 😄 Abszolút tavaszi/nyári kiegészítő nálam a virágos hajcsat 😉 Egyszerűen imádom ilyenkor hordani őket 😊☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen én is nemrég szereztem be új cuki virágos csatokat. Imádom őket:D:)

      Törlés