2016. május 21., szombat

Spring Week| Díájvájkodások

Sziasztok!
Ugye a keddi szobaátalakításos bejegyzésemben említettem, hogy majd szeretnék dekorálni is, idővel és az az idő, hogy ezt meg is oszthassam veletek, az most jött el. Nem kell olyan nagyon nagy eget rengető dolgokra gondolni- tekintve, hogy én és a kézügyességem nem vagyunk túl jóban- szóval tényleg a velem egyaránt kézügyileg retardáltak bénácskábbak is egyszerűen el tudják ezeket készíteni, viszonylag kevés energia-befektetéssel. Próbálok majd mindent érthetően elmagyarázni, habár a képek szörnyűek lettek nem is tudom mi miatt (Annának eléggé remeg a keze), de remélem a lényeg átjön majd Nektek.


Amint látjátok vagy éppen nem látjátok ez egy heti tervező überminimálisra csonkítva. Egyszerű papírlap (szerintem jobb, ha inkább keményet használtok. Félfamentes vagy hogy hívják azt), néhány post-it, meg ha nagyon cifrázni akarjátok akkor valami díszítés. Az az igazság, hogy előre tudom, hogy én ezt nem fogom használni, mert van asztali naptáram és az tökéletes, mert oda mindent le tudok írni, de azért gondoltam megcsinálom és megmutatom nektek, mert ez (is) egy abszolút pénztárca-barát megoldás. Gyorsan el lehet vele készülni és nem igényel semmi szuperképességet.



Ez egy Tumblr inspirálta lelógó dísz. Egyébként a lámpámra erősítettem fel őket. Tehát, kivágtam 18 darab kis virágot és kettőt összeragasztottam, így lett (valamennyire) elviselhető kinézete. Meg tettem a közepébe ilyen sárga pöttyöt is. Felragasztottam őket erős madzagokra és már lóghattak is kedvükre. Egyébként három virágocskának a közepe csillogós papírral lett megcsinálva, szóval iszonyatosan cukik.



Hiperszuper egyszerű: egy bögre és egy kerámia-toll (vagyis amivel kerámiára lehet rajzolni, de lehet alkesz -alkoholos- filccel is, csak akkor melegítsétek meg sütőben, hogy tartós legyen). Ezen egyébként egy Y(ol)ózsef Attila (szegény Ati, tuti forog a sírjában. József Attila- elnézést) idézet található. Persze lehet "ivós-bögrének" is készíteni (a kis alkoholista), de én csak dísznek használom.



Szintén szuper egyszerű. Egy hurkapálcára rászúrsz egy ilyen hungarocell-gömböt és kidekorálod. Akár lefestheted, vagy (mint a képen) mintával vonhatod be. Az enyémen még ilyen kis édes masni is van.



Tádááááám. A középső tolltartót díájvájoltuk meg édesanyucival. Őszintén elég nehéz volt és még így is maradt a peremén olyan rész, ami könnyedén felsértheti a bőrömet, szóval csak óvatosan, meg persze a késsel is, nehogy megszaladjon és a kezetekből csináljatok tolltartót (fúj, bocsánatbocsánat). Egyébként tervezem ugyanezen műveletet elvégezni Pepsi-és Mountain Dew társán is, csak, hogy teljes legyen a family.



Ez az aranyos madárka abszolút a tavaszra emlékeztet. Egy ilyen (vagy hasonló) madárformát vágjatok ki és fedjétek be (a képen szalvétával csináltam) valamivel, majd két gemkapcsot görbítsetek így ki és ragasszátok össze. Arra vigyázzatok, hogy ne fordítva ragasszátok össze, mert akkor tiszta kancsi lábú csicsergősötök lesz.
Btw: Igen, bal oldalon az piciAnna fénykorában:D



Ez egy szélforgó, de nem akármilyen szélforgó. Idézetes szélforgó. Hála a tökéletes fényképezőkütyümnek sok látszik belőle, de egyébként ezen is egy Yolozsis idézet van (nem hagyhatom ki, sajnálom:D). Szintén tavaszi hangulatot idéz elő nálam, a szélforgó olyan tavaszi-nyári, meg ezek a színek is.



És akkor itt van az ágyam feletti kis szentély is, ami a szemem (egyik) fénye.Minden van itt: rajz, jegy, szórólap és dedikált kártyák is. (Külön kiemelném a Szabyest-eset, mert hát fangirlből vagyok én is, jó azért a Puskás Petis se kispályás. A Hősökösért pedig 100%-ig oda meg vissza vagyok).


Remélem, hogy meghoztam a kedveteket egy kis díájvájkodáshoz. Melyik tetszett a legjobban?


A.

2 megjegyzés:

  1. Huuuuuu! Ezek baromi jók ;)) Már jó ideje szeretnék készíteni a szobámba díszeket és innen is bekerült pár az ötletdobozba (ami képzeletbeli, de sebaj...). Várom, hogy legyen rá időm...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Tényleg nem tart sokáig az elkészítésük, csak rá kell magunkat venni, ami nem mindig könnyű...:D
      UI: Már naaaaaagyon várom a Bexis posztot!!!:D:))

      Törlés