2016. május 19., csütörtök

Inspirációs Csütörtök#5

Sziasztok!
Hjajj, de hiányzott már az a jó öreg inspirációs képválogatás. aztapazta
El sem hiszem, hogy máris csütörtök van. Jó a hétnek még nincs vége, de tegnap nemcsak idegen nyelvi kompetenciát, hanem angol szintfelmérőt is kellett írnom a leendő sulimban, szóval totál angolos napom volt. Azonban már csak egy nap és jön a jól megérdemelt hétvége. Egyébként mi iszonyatosan örültünk annak, hogy hétfőn pünkösd volt, habár az osztályom 95%-a azt sem tudta, hogy mi az. Nem nehezteltem emiatt rájuk, mert igazából mi sohasem tanultuk ezt a suliban. Magyar oktatási rendszer. No comment.


1. Telefontok



Annyira édesen néz ki ez a tok, de tényleg. Amúgy ha lenne ájfonom, tuti a legcukibb tokokat venném meg mindig, ez egyébként nem ér, hogy szinte csak azokra vannak a legjobbak:c


2. Ékszer


Most komolyan? Hát nem gyönyörűek?


3. Táska


Egy ilyennel szívesen járnám Budapestet.


4. DIY


Annyira aranyos volt ez az ötlet, hogy küldetésemnek éreztem, hogy megmutassam nektek.


5. Ital


Elég érdekesen hangzik, szinte érzem a számban, ahogy a citrom és a kókusz vetekszik, hogy melyikőjük érvényesüljön jobban, ráadásul ott van a levendula is. Hm. Megkóstolnám.


6. Étel


Igazából rájöttem, hogy nagyon szeretem a salátákat és a feta sajtot is. És hű, már milyen régen ettem.


7. Outfit


Nekem nagyon tetszik ez az összeállítás. Mondjuk a fehér nadrágot, kicserélném egy feketére, de amúgy nagyon jól néz ki.


8. Haj


Egyszerű, de nagyszerű. Zárójelben és látjátok a csaj hajszínét? Ahw. Gyönyörű.


9. Köröm


Jó talán, ez már picit tényleg nyárias, de nem tehetek róla. Imádom a dinnyét (bocsánat, dinyhét, igaz P?, így sokkal jobb:D)


10. Vicces

Imádom Cara-t:D


11. Polyvore

Hogy tetszik? Nekem nagyon bejön, minden részlete.


12. Szoba


Jó kis tumbli szoba, ugye? Imádom.


13. Idézet


Annyira cuki, hogy nem hagyhattam ki:)


14. Beauty


Hát nem édes?


15. Május


16. Zene


Zsasztin Bibör spanom.


17. GIF


Így nézek ki éppen, amikor írom ezt a posztot...:D

A.

|Előző Inspirációs Csütörtök bejegyzések:

|Képek forrása:
Pinterest~We heart it

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése