2016. március 31., csütörtök

7 dolog, amit utálok az emberekben

Sziasztok!
Ma olyan 7 rettentő idegesítő dolgot hoztam nektek, amivel biztosan ti is találkoztatok már! Kommentbe írjátok le a ti top 7-es listátokat is! Köszi.


1. Amikor valaki azt hiszi hogy sokkal okosabb nálad, közben sötétebb, mint az éjszaka.
Húha. Az ilyen emberekkel ver engem az Isten. Esküszöm. Húha. Szörnyű. Tényleg a falra mászok tőlük. Tényleg!

2. Amikor valaki beszól a hajam miatt.
Az előző hajas bejegyzésemben már bővebben kifejtettem ezzel kapcsolatban a véleményemet. Ide kattintva elolvashatjátok azt a posztot. 

3. Amikor valaki beszól azért mert még nem láttam azt a filmet/nem hallottam azt a számot stb.
Huhh... És durván szól be, ez a legviccesebb...



4. Adidas Superstar
És ezzel elmondtam mindent. Minden második embernek van és már esküszöm hányok tőle.

5. Az emberek Facebookos hülyeségeik
Lájk és tízper?
Lájk, ha szereted anyukádat!
stb.

6. Amikor valaki rádír és megkérdezi, hogy mizu. Na én ilyenkor lövöm le magam. És ennyi. Nem kérdez mást, nem ír mást, csak hogy mizu. Fhúúú

7. A zsörtölődő

Teljesen mindegy, mi a téma: a zsörtölődőnek minden rossz. Mindenben megtalálja a hibát, és csak a negatívat látja mindenben. „Igen, de...”, így kezdődik minden mondata. Folyamatosan elégedetlen, és minden rossz érzéséért mások a hibásak, éppen ezért másokról is csúnyán beszél. Fúj.



Szerintetek milyen tulajdonságok, amik még elviselhetetlenek?


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése