2016. március 21., hétfő

5 kaja, amit IMÁDOK

Sziasztok!
Mint már tudhatjátok egyszerűen imádok enni és nem is csak magát a zabálást szeretem, hanem az ízek ízlelgetését és lassan enni egy kaját, kiélvezni minden részét. Igen ezt szeretem az evésben. Persze erre nem mindig van időm meg hangulatom, de nagyon jó csak leülni és enni, odafigyelve rá.



1. Gyros
Nem is tudom mikor ettem életemben először ebből az Isteni ételből; viszonylag idősebb koromban (értsd: felsős koromban), de rögtön rájöttem, hogy ez egy áldás. Szerencsémre a közelben van egy nagyon finom kis gyrosos, amihez régen gyakrabban jártunk a barátnőmmel. Én egyszerűen imádom viszont csak pita-ban tudom megenni, mert számomra kell az az élvezet is mellé.



2. Sprotni
Amikor kicsi voltam egyáltalán nem ízlett, aztán ősszel nagyon megkívántam és megkértem Anyut, hogy vegyen nekem. És wow. Anniyra imádom most már és nem is tudom, hogy tudtam eddig nélküle élni.



3. Snack leves
Hát igen. Valahogy igazából már szerintem egyre többen szeretik a bögrés levest, de megértem. Egyrészt nagyon gyorsan kész van, kb. 100 forintból és nekem ízlik is, szóval tökéletes. 



4. Tiramisu
Nem akartam idesorolni semmilyen édességet, de ezt muszáj volt. Ahwww. Annyira szeretem a Tiramisut, mert egyszerűen iszonyatosan finom. IMÁDOM!



5. Gyümölcssaláta
És csak hogy valami egészséges is legyen a listán végül a gyümisaliból is jó sokat meg tudok enni. Nagyon sokat. Über sokat. De hát ez van! :D



Ti is megírhatjátok nekem a TOP5-ös listátokat! Illetve ti is rajongtok az én listámon található kajákért?

A.


ELÉRHETŐSÉGEIM:
~ Facebook: https://www.facebook.com/maniacgirlblog/?ref=hl
~ Instagram: https://www.instagram.com/annacska1219/
~ Ask.fm: https://ask.fm/maniacgirlblog
~ E-mail: maniacgirlblog@freemail.hu
~ Twitter: https://twitter.com/maniacgirlblog?ref_src=twsrc%5Etfw

2 megjegyzés:

  1. GYROOOOOOS! Imádom! <3 Pont ma ettem gyros tálat, de pitában sokkal jobb! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Egyébként én is csak pitában szeretem:D♥

      Törlés