2016. március 17., csütörtök

100 kérdés, amit senki se kérdez meg| Tag

Sziasztok!
Igen azt hiszem, hogy ez az első Tag itt a blogon. Juhú.
Úgy látszik, most inkább a személyes témájú bejegyzések sora következik:D Írjátok meg, hogy szeretitek-e ezeket. Köszi



1. A szekrényajtód nyitva van, vagy csukva, mikor alszol?
Nekem nem teljesen ajtóm van, de általában "be van csukva", aztán van amikor nyitva marad. Járkálnak is a szörnyek össze-vissza:)

2. Elviszed a samponos dobozt a hotelekből?
Nem járok gyakran hotelekbe, de ha megyek akkor igen. Szerintem mindenki ezt teszi. Ezt nem is kell kérdezni

3. Alváskor begyűröd a takarót, vagy nem?
Azt hiszem. Majd megfigyelem:D

4. Loptál már utcatáblát?
Nem, eddig még nem adódott rá lehetőségem, de mindenképpen szeretnék majd egyet a szobámba. Mégpedig egy olyan utcatáblát, amihez szép emlékek kötnek:)

5. Szeretsz post it-eket használni?
Az az igazság, hogy nem mindig használom őket, de ott vannak a polcomon, elég sok és szeretem őket, de félek használni, mert akkor elfogynak és van amiért sokat dolgoztam.

6. Szoktál kivágni kuponokat, amiket aztán soha nem használsz?
Nem igazán.

7. Inkább egy nagy medve, vagy egy méhraj támadjon meg?
Erre most komolyan kell válaszolnom? :D Egyik se, de talán inkább a méheket választanám. Talán nem vagyok rájuk allergiás és akkor kisebb eséllyel halok meg. Éljen!

8. Vannak szeplőid?

Van biza'.:D Az arcomon található egy pár, de régen több volt.

9. Mindig mosolyogsz a képeken?
Igen, mert ha komoly fejet vágok, az mindenki szerint furcsa... Így muszáj, ha nem akarok hiperszuperübergigamegaszarul kinézni a képeken.

10. Melyik emberi viselkedés bosszant leginkább?
A kétszínűség és az alap sötétség. Húha. Kiakadok... :D De tényleg. Aki például nem talál el egy olyan helyre ahol már min. háromszor volt; háromszor elmagyaráztam neki, hogy merre menjen és az egy kicseszett EGYENES út! (nem saját sztori, áhh nem:D)

11. Szoktad számolni a lépéseidet, ha sétálsz?
Mostanában nem, de amikor kicsi voltam, akkor megesett:)

12. Pisiltél már erdőben?
Amikor kicsi voltam biztos, mamáméknál a telken szerintem igen:D



13. Kakiltál már erdőben?
Okés:D Egyébként azt is biztos. Már nem emlékszem rá.:D

14. Szoktál táncolni annak ellenére, hogy nem szól zene?
Hát nem egészen nevezném táncnak, de valami hasonlót szoktam csinálni.

15. Rágcsálod a tollaid és ceruzáid?
Igen. Ez nagyon furcsa, mert régen undorítónak tartottam, ha valaki rágcsálta, ma viszont állandóan ezt csinálom.

16. Hány személlyel aludtál együtt a héten?

Eggyel sem.

17. Mekkora az ágyad?
Egyszemélyes kis ágyikó.

18. Mi a "hét dala"?
Anna Graceman- Words (Glastrophobie Remix)
https://www.youtube.com/watch?v=zytefWJVHn0
Pont a héten akadtam rá nagyon.

19. Elfogadható, ha a fiúk rózsaszínt hordanak?
Hát, nincs bajom vele. Azt csinál, amit csak akar.

20. Nézel még rajzfilmeket?
Az az igazság, hogy már nem nagyon.

21. Melyik a legkevésbé kedvenc filmed?
Erre nem tudok válaszolni...

22. Hol ásnád el a rejtett kincsed?
Ezt nem fogom megosztani veletek, mert jelenleg is ott van:P :D Amúgy nem tudom.. Nem ásnám el, szerintem. Fogalmam sincs, még nem gondolkodtam el rajta.

23. Mit iszol ebéd mellé?
Vizet.



24. Mibe mártogatod a csirkefalatokat?
Szerintem majonézbe, általában.

25. Mi a kedvenc ételed?
Gyros-imádó/rajongó/fangirl vagyok.

 26. Filmek, amiket újra és újra megnézel, és még mindig szereted?
Adam Sandler-filmek. Imádom.

27. Legutóbbi ember, akit megpusziltál/ megpuszilt téged/ megcsókoltál/ megcsókolt téged.
Szerintem Anyu volt:)

28. Voltál valaha cserkész?
Nem , pedig esküszöm menő lenne.

29. Sztriptízelnél valaha, vagy pózolnál meztelenül egy magazinnak?
Nem, borzasztó szégyenlős vagyok, de ha nem lennék az, szerintem még akkor sem.

30. Mikor írtál utoljára levelet papírra?
Húha. A sulis levelezgetés beleszámít? :D

31. Tudsz olajat cserélni autóban?
Nem. Fogalmam sincs hogy kell.

32. Büntettek már nem gyorshajtásért?
Nem.

33. Fogyott már el a benzined?
Nem.

34. Milyen a kedvenc szendvicsed?
Anyu-féle párizsis-paradicsomos-vajas-ubis szendvicske.

35. Legjobb dolog reggelire?
Tükörtojás vaaagy rántotta.

36. Általában mikor mész aludni?
Ez változó. Van, hogy nem bírom és feladom 9-kor. De van, hogy 11-kor is ébren vagyok. Sőt... Később is.

37. Lusta vagy?
Elképzelhetetlenül.

38. Gyerekként minek öltöztél be Halloween-re?
Régen egyáltalán nem tartottunk Halloweent. Viszont Farsangon mindig hercegnő voltam:) (Mint most. khm. ego. bocsánat ez túl magas labda volt:D)



39. Mi a kínai horoszkópod?
Ebben a másodpercben kerestem rá. Kígyó.

40. Hány nyelven beszélsz?

Hát mi számít? Nyilván magyar, egyébként angolt tanulok. Aztán németül elszámolok 10-ig. Meg tudok spanyolul, olaszul, franciául köszönni (#yolo).

41. Fel vagy iratkozva valamilyen magazinra?
Nem.

42. Melyik jobb: legó vagy lincoln logs?
Utána néztem, és a lincoln logs kis faház építős cucclimuccli. Hát akkor már inkább a legó. Régen sokat legóztam a teskáimmal.

43. Makacs vagy?
Mások szerint borzalmasan, szerintem beleesek a normál kategóriába.

44. Ki a jobb: Leno vagy Letterman?
Szóval Leno egy amerikai humorista, Letterman pedig egy szintén amerikai műsorvezető. Egyiküket sem ismerem és megmondom őszintén, nem keltették fel annyira az érdeklődésem, hogy utánuk nézzek. Szóval hagyjuk:D

45. Szoktál nézni szappanoperát?
Nem. De Maricsujit szeretem:DDD



46. Félsz a magasban?
Nem. Emlékszem amikor kicsi voltam egy fiúval játszottam (aki eléggé idősebb volt nálam és be akartam vágódni nála) és ő tériszonyos volt. A mászókán játszottunk és mondta, hogy tériszonyos. Erre piciA.: én is téliszonyos vagyok. A gyerek jól kiröhögött aztán később megtudtam, hogy a kettő nem egyezik:D Hupsz.

47. Énekelsz az autóban?
Ha lenne sajátom tuti énekelnék. De így is szoktam a kicsikocsinkban.

48. Énekelsz a zuhany alatt?
Attól függ. Igen néha megcsillogtatom énektudásomat.

49. Táncolsz az autóban?
Természetesen. Az énekhez tánc is kell emberek! :D

50. Használtál már fegyvert?
Nem, hacsak a játék puska/pisztoly nem számít annak:D

51. Mikor készített rólad fényképész legutóbb portrét?
Olyan február környékén.

52. Szerinted a musical-ek csöpögősek?
Nem. Imádom a High School Musical-t és mindig is imádtam♥:D

53. A karácsony stresszes?
Eléggé. Sokkal több a súrlódás nálunk (is).



54. Ettél már pirogit?
Nem és nem is tudom mi az.

55. Kedvenc gyümölcsös pite?
Szerintem a meggyes az finom.

56. Foglalkozások, amiket gyerekként szerettél volna csinálni?
Hercegnő szerettem volna lenni világéletemben:)

57. Hiszel a szellemekben?
Nehéz kérdés. Ma már annyira nem.

58. Éreztél már deja-vu-t?
Igen, főleg régebben nagyon sokszor.

59. Szedsz vitamint naponta?
Nem, pedig kéne.

60. Hordasz papucsot?
Nem.

61. Hordasz fürdőköpenyt?
Nem.

62. Mit viselsz az ágyban?
Pizsamát.

63. Első koncerted?
Szerintem egy BNF koncert volt. Amikor alsós voltam rongyosra hallgattam a számukat. De szerettem, Istenem:D

64. Walmart, Target vagy Kmart?
Ezek boltok, de mivel itt Magyarországon ezek nem találhatóak, így az itthoni "kínálat" közül talán az Interspart mondanám:D

65. Nike vagy Adidas?
Régen egy csomó Adidas cipőm volt, meg igazából most is van, de már sokkal jobban szeretem a Nike-t.

66.Cheetos vagy Fritos?

A Frtiost még nem kóstoltam (tekintve, hogy Magyarországon szerintem nem árulnak ilyet), meg amúgy is szeretem a Cheetost:)



67. Mogyoró vagy napraforgómag?
Szerintem a mogyorót választom, habár magában egyik sem a kedvencem.

68. Hallottál már a Tres Bien bandáról?
Nem:D

69. Vettél már táncórákat?
Igen. Amikor kicsi voltam sok táncfélét kipróbáltam.

70. Elképzelted már, milyen szakmája lesz a jövőbeli férjednek?
Természetesen énekelni fog. Khm. Shawn Mendes. Venczli.
Esetleg színész lesz. Zac Efron. Jake T Austin.
Esetleg youtubeozni fog. Boldzer. RoyalSzabi. Vitó. és a többiek:D

71. Fel tudod csavarni a nyelved?
Igen:)

72. Nyertél már betűzési versenyt?
Ezt a kérdést átugrom. (igen ámerikai ez a kérdőív)

73. Sírtál már örömödben?
Igen, megesett már:)

74. Van bakelitlemezed?
Nincs, de az is jól mutatna a szobámban.

75. Van lemezlejátszód?
Ez sincs,

76. Égetsz rendszeresen füstölőket?

Nem szoktam füstölőt használni. Úgyis felgyulladna minden miattam.
Ég a város, ég a ház is,
Nem is egy ház, hanem száz is.



77. Voltál már szerelmes?
Az imént említett fiatalembereken kívűl nem igazán.

78. Kinek a koncertjét szeretnéd látni?
Hát. Egy Szabyestre elmennék, ezenkívűl MO nyári koncija elég csábos (:D). De amúgy sok koncertre mennék:)

79. Legutóbbi koncert, amin voltál?
Szerintem Puskás Peti koncertjén voltam. (Ha minden igaz)

80. Forró tea vagy hideg tea?
Inkább hideg. Habár télen csak forrót ittam... Na mindegy. Évszaktól függ

81. Tea vagy kávé?
Hmm.. Kávé. Imádom a kávét♥

82. Sugar cookie vagy snickerdoodles?
Nem tudom, hogy pontosan mik ezek, de a sugarkuki jobban hangzik:D

83. Jól tudsz úszni?
Hát. Nem fulladok meg a vízben.
Az első két percben.
Utána gondok vannak.
hihi:D

84. Vissza tudod tartani a lélegzeted az orrod befogása nélkül?
Igen. Ez fura kérdés:D

85. Türelmes vagy?
Nem. Szörnyen türelmetlen vagyok. Szerintem én vagyok a türelmetlenség királynője:D

86. DJ vagy zenekar egy esküvőn?
Hát... Ebben nem vagyok valami nagy profi, szóval ezt átugrom. (Habár titkon megsúgom, hogy a DJ jobban vonz. Mondjuk egy Avicii el tudnék viselni az esküvőmön egy Martin Garrix-szel;D)

87. Nyertél már versenyt?
Igen:)

88. Volt már plasztikai műtéted?
Nem.

89. Melyik a jobb: fekete vagy zöld olívabogyó?
Szerintem még egyiket se kóstoltam, vagy ha igen, akkor az elég rég lehetett.

90. Tudsz kötni vagy horgolni?
Természetesen... Nem:D

91. Legjobb szoba egy kandallónak?
Szerintem a kandalló nappaliba való.

92. Szeretnél megházasodni?
Igen szeretnék.

93. Ha már házas vagy, mióta?
Még nem vagyok házas.

94. Ki tetszett a középiskolában?
Nos tekintve, hogy még az általánost sem jártam ki ezt a kérdést kihagyom, K.

95. Hisztizel, amikor nem kapsz meg valamit?
Hát erről a körülöttem lévők tudnának mesélni, igaz Anyu?:D

96. Vannak gyerekeid?
Nincsenek.

97. Szeretnél gyerekeket?
Igen. Két gyereket szeretnék, egy fiút és egy lányt:)

98. Mi a kedvenc színed?
Kb. az összes színt szeretem:)

99. Hiányolsz most valakit?
Nem hiszem.

100. Kiket tag-elsz, hogy megcsinálják a kérdéssort?
Szeretném, ha mindenki megcsinálná, aki kedvet érez eme kérdőív kitöltéséhez.
Csak saját felelősségre, nagyon hosszú!:D


Köszönöm, hogy ennyi időt szántatok rám és a kérdéssor végigolvasására.



A.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése