2015. december 31., csütörtök

Szilveszteri Tag

Sziasztok!
Hűűha. Máris elérkezett 2015 utolsó napja. Egy évvel ezelőtt ugyanezen a napon, azt gondoltam, hogy 2015 más lesz. És őszintén más is lett. Sok értelemben. Megváltozott az életem, és vele együtt én is. Tavaly ilyenkor épp 13 éves lányként álmodoztam arról, hogy jövőre milyen boldogan fogok visszaemlékezni 2015-re. Rengeteg új emberrel találkoztam, új dolgokat próbáltam ki, új helyekre jutottam el, és új élményekkel gazdagodtam. Természetesen idén is voltak hibáim, rossz dolgok, amiket legszívesebben elfelejtenék. DE.
Azok a jó dolgok, amik újak lettek, vagy csak megváltoztak a szememben, azokért érdemes azt mondanom, hogy igen; 2015 egy király év volt! :)
Remélem nektek is hasonlóképpen telt az évetek, és remélem, ti is így emlékeztek vissza erre az egy évre. :)


Ma kitöltöm ezt a tag-t és így összefoglalom 2015-t, lezárom, hogy boldogan léphessek át 2016-ba, ami remélem, hogy szintén ilyen jó év lesz. :)

1. Mit fogsz csinálni szilveszterkor?
Szerintem semmit:D Itthon leszünk és kb. ennyi. Hívtak, hogy menjek sétálni, de szerintem nem megyek.
Persze szép a maga módján, kimenni az utcákra és sétálgatni és petárdázni és piálni, de nem 14 évesen:D
Majd talán máskor. Meg amúgy is. Utálom a tömeget. Főleg a részeg tömeget, Hát még a petárdázó, részeg tömeget. Brrrr...



2. Van-e bármilyen szilveszteri hagyományotok?
Nem igazán. Egyszer-kétszer volt olyan, hogy kimentünk a Vörösmarty térre. Amikor kertes házban laktunk, akkor tűzijátékoztunk. De már vagy két éve, csak itthon töltjük ezt a napot.
Egyébként lencsét szoktunk enni:)




3. Mi volt erre az évre a fogadalmad?


  • hogy letegyem az ECDL-t~ nos, 2 modult sikerült eddig letennem:)
  • hogy most már végre leszokjak a körömrágásról~ nem sikerült. Már vagy 4-5 éve ez az egyik fogadalmam, de nem... Nem jön össze.
  • hogy javítsak az átlagomon~ úgy gondolom ez valamilyen mértékben sikerült:)
  • hogy be tudjam rendesen osztani az időmet~ khm... abszolút elbuktam ezt a pontot...
  • hogy 50 könyvet olvassak el~ sajnos nem sikerült... 40 könyvnél abbamaradt:(





4. Mi a fogadalmad a következő évre?
Erről már készült egy bejegyzés--->




5. Mi a legjobb dolog, ami történt veled ebben az évben?
Ez egy nagyonnagyonnagyonnagyon nehéz kérdés. Az a baj, hogy nem tudok csak egyet kiemelni. Talán, hogy új iskolába kerültem. De ez sem egészen. Na mindegy. Több dolog is volt.




6. Mi a kedvenc ételed szilveszterkor?
Hát ugye mi lencsét szoktunk enni, de azt annyira nem szeretem:D



7. Mit tanított neked a 2015-es év?
Hogy akkor szerzek igazán jó élményeket, emlékeket, ha nem görcsölök rá, ha csak úgy jön:)




8. Jellemezd egy szóval a 2015-es éved!
Talán az újdonság szó illik leginkább 2015-re:)




9. Ha lehetne lehetőséged újraélni egy 2015-es emléked, melyik lenne az?
Nyáron vidéken a mamámnál voltunk nyaralni és az... Hát az elég jóra sikerült.
Vagy a helytörténeti verseny egyik jutalma az lett, hogy elmentünk Gyulára. Az a két nap is nagyon jó volt.
Vaaagy, AZ A karácsonyozás.




10. Melyik a legjobb hely, ahol 2015-ben voltál és visszamennél oda?
Talán Gyula, meg Kincsesbánya. Mindkét helyre visszamennék, természetesen:)

Nos azt hiszem, hogy ennyi most. Nagyon boldog Új Évet szeretnék kívánni mindenkinek, legyetek sikeresek, valósítsátok meg az álmaitokat:)



A.

BÚÉK:*




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése