2015. december 28., hétfő

2015 lezárása, 2016-ba lépés

Sziasztok!
Ma egy igencsak 2016-tal kapcsolatos bejegyzést írok nektek, ugyanis én minden éven írok Újévi célokat és most gondoltam megosztom veletek a jövő évieket. Remélem nektek is vannak céljaitok, nem csak 2016-ra, hanem úgy általában, hiszen a célok nagyon fontosak az ember életében. Nem lehet évtizedeken keresztül csak bolyongani az Élet nevű pályán. Tenni is kell valami olyat, amiről eddig csak álmodoztál. Álmai viszont mindenkinek vannak. Álmok nélkül nem vagyunk igazi emberek. Akkor csak üres emberek vagyunk. Van akinek az álmai nagyon nagyok, talán már túlságosan is nagyok, de vannak akiknek pedig épp az ellenkezője, túl kicsik, mert alábecsülik magukat. Ne felejtsétek el: Merjetek nagyot álmodni! Aztán ha sokat álmodtatok, válasszátok ki azt amit a legjobban el akartok érni. Tűzzétek ki célnak. Kész? Akkor tegyetek meg mindent érte! Ha elsőre nem sikerül, akkor próbálkozzatok másodjára! Akkor sem sikerül, akkor újra! És ha harmadjára sem sikerül, akkor biztos magatokhoz képest túl nagyot álmodtatok, ami nem baj. Akkor tegyétek félre és egy másik kisebb célt próbáljatok kitűzni. És érjétek el azt. Ha kész akkor vegyétek vissza, az előbb félretettet. Most már lássatok neki és higgyétek el, hogy sikerülni fog! Kívánom, hogy 2016 legyen a Te éved! 


Ugye, hogyha Újévi célokról beszélünk, akkor könnyen félre lehet érteni és fogadalmaknak fogjuk fel, pedig a kettő nem összetéveszthető. A fogadalom egy kötelesség, egy ígéret és ki szeret ígérgetni, úgy hogy nem tudja, mit hoz a holnap!? A cél viszont egy megvalósítandó eredmény. Hát nem szebben hangzik? 
Gondolkoztam azon, hogy mi az amiben én tudnék segíteni 2015 lezárásában és 2016 átlépésében. Már tavaly is kitöltöttem ezt a füzetet és gondoltam, most megosztom veletek, hátha segít.

Ez lenne a YearCompass. Le lehet tölteni, meg online is kitölthető most már. Szerintem ez egy tök jó dolog és érdemes kipróbálni. 2012 óta működik az oldal. Ma már 14 nyelven elérhető és eddig (december 28-án) 35000 letöltés volt. Ha ráklikkeltek a linkre, akkor a főoldal jelenik majd meg, ahol többet is olvashattok a mozgalomról. Szerintem ez egy elég jó kezdeményezés, nekem tetszik. Szóval, ha van időtök, akkor töltsétek ki, és ha gondoljátok akkor vegyetek részt egy Facebook-eseményben is (https://www.facebook.com/events/636302956511605/). 

És ha már 2016 elkezdéséről is szó van, és most nagyon belemerültünk ebbe a témába, akkor szerintem írnom kell az Újévi célok kitűzéséről is. Én már vagy harmadik éve írtam célokat, előtte csak fejben állítottam össze a(z akkor még) fogadalmaimat. Most úgy gondoltam, hogy megosztanék közülük egy párat, de természetesen, nem az összeset, mert ezek is szerintem magán-dolgok.

1. Nem rágom többé a körmeimet.
Ez tipikusan az a cél, amit 5 éve próbálok betartani. Hát eddig még nem sikerült, de adtam magamnak egy időlimitet (2016. február), amíg muszáj megnövesztenem a körmeimet. Egyrészt akkor lesz a keringő, meg a szóbelik és alapból. Már nem akarom rágni a körmöm. Soha többé. Csak valahogy mindig elcsábulok, és ezt sajnálom. Hogy nem figyel senki és nem mondja, hogy fejezd be, meg ilyesmi.

2. Eljutni olyan helyre, ahol még nem jártam.
Imádok utazni és új helyeket megismerni, ezért muszáj volt ezt is leírnom.

3. Venni egy kalapot (vagy más "extrémebb ruhadarabot) és mások véleményével nem törődve hordani.
Ez lehet, hogy egy kicsit furcsa, de amióta az eszemet tudom kalapot akarok. Legutóbb majdnem vettem egyet, de aztán mégse. Sőt már többször is volt, hogy szeretnék egyet, de aztán mégse. Vagy mondjuk, így sálat hordani: 
Tudjátok, hogy közbe így nagyon lóg. Na így is szeretném hordani, csak nem merem, mert hát...
Vagy. Több szoknyát hordani.

4. Sokat blogolni.
Hát igen. Szeretek blogolni, csak nem mindig van időm (és néha kedvem se), ezért gondoltam beleírom, hogy mindig emlékezzek rá.

5. Kevésbé lustának lenni.
Fúúú. Ez is már vagy 4-5 éves terv, de eddig még nem sikerült. Na majd most, hátha. De nyilván azért tudjátok, hogy megy ez... Remélem nem csak én szenvedek ilyen problémákkal. :)

Most ennyit szerettem volna megosztani. Remélem, hogy ti is megcsináljátok és kitöltitek a YearCompass füzetet.


 A remény mosolyogva lépi át az új év küszöbét, miközben azt suttogja: "ez az év boldogabb lesz".
A.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése