2015. december 25., péntek

Karácsonyi blablabla

Szép Csütörtököt Drága Olvasóim!
Vagy Karácsonyt, vagy Hanukát:) A lényeg, hogy szép legyen ez a napotok, mint a többi:)
Ma nem terveztem egy ilyen nagyon magas színvonalú bejegyzést, úgyhogy szerintem össze-vissza fogok beszélni- bár ez nem újdonság.

Nálam eléggé elmaradt ez a hatalmas karácsonyi hangulat. Pedig annyira tervezgettem, hogy na majd decemberben végre elkezdhetek legálisan örülni, de nem. Az adventi kalendáriumból is elfelejtettem megenni a csokikat, pedig eddig minden évben, már másodikán üres volt. Idén alig volt időm bármire is. Valahogy a legkarácsonyibb dolog, amit csináltam a hónapban, az volt, hogy megírtam a karácsonyi kívánságlistámat. Kb. Szóval idén totál elkerült ez a karácsonyi-cucc. Pedig szeptemberben-októberben annyira vártam. Igen akkor elkapott és ott is hagyott. Kár. Mert most tudom, hogy februárban nagyon sajnálni fogom (ha lesz rá időm...), hogy nem használtam ki, mert egyébként imádom a karácsonyt, csak... Most olyan sűrű volt ez az időszak. Talán, ha a karácsony előtti pár napot itthon töltöttem volna (mivel 21-től 23-ig vidéken voltam) akkor valószínűleg most minimálisan ki lenne díszítve minimum a szobám. Na  mindegy. Már mindenki megkapta nálunk az ajándékát. Sajnos azt veszem észre, hogy ez a Karácsony-dolog már csak az ajándékokról szól. Nem azt mondom, hogy a mi családunk egy hatalmas kivétel. Nem. Nálunk sem úgy van, mint régen. Főleg amióta itt élünk, Budapesten. Azért sajnálom, mert egy nagyon szép ünnep lehetne, ha nem lennénk ennyire anyagiasak. Őszintén, valljuk be. Bennetek is ott van, hogy hűűű vajon mit fogok kapni? Meg, hogy másnak mennyi pénzért kell vásárolni...? És igen itt a kell a lényeg. Hogy muszáj. Mert ha nem veszel az egyik kevésbé kedvelt barátnődnek valamit, ő viszont megajándékoz téged, akkor bizony ő meg fogja jegyezni. És hiába. Persze lehet olcsó, de jó ajándékokat venni, de azért na. Idén nem ajándékoztam sok embert, csak hármat. Az egyiket osztálykarácsonyon húztam (egyébként ha nem őt húzom kellett volna vennem), a másik kettő pedig mind barátnőm. A szüleimet nem ajándékozom, mert nem kapok állandóan zsebpénzt, amiből vehetnék nekik valamit, az meg, hogy kérek tőlük pénzt, hogy nekik vehessek ajándékot, az hülyeség, szerintem. A tesóimmal is hasonló a helyzet. Ők se vesznek, így én se. Majd ha idősebbek lesznek, talán.
Egyébként hiperszupergigamegajó ajándékokat kaptam szülinapomra is, és karácsonyra is (majd megmutatom).

Amúgy nekem elég jól telik a téli szünet, eddig mondjuk még nem igen volt egy olyan nap, amikor csak itthon dögölhettem volna, de legalább tartalmas szünetem lesz. Remélem nektek is hasonló helyzetetek van:)

Most szerintem ennyi lett volna. Elég rövidre sikerült, de most sincs nagyon időm. A két ünnep között próbálok sokkal több bejegyzést írni.


A.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése