2016. október 29., szombat

How to organise a halloween party?

Sziasztok!
Ma egy ilyen last minute halloween party- rendezős poszttal készültem. Megpróbáltam összegyűjteni a legfontosabb dolgokat, amik jól jöhetnek a szervezés közben. Higgyétek el, hogy működik a két nappal előtte való szervezés. Én már csak tapasztaltam. :) Úgyhogy sok sikert és jó bulizást! Olvassátok el Réka mai posztját is, amiben megtudhattok egy csomó mindent a Halloween-ról.


Először is a helyszínt beszéljétek le. Ha nálatok akarod tartani a bulit, akkor a szüleiddel beszéld meg. Hozz fel érveket, hogy miért lenne jó és, biztosítsd, hogy semmit nem fogtok eltörni.
A második lépés az emberek összeszervezése. Nem kell sok ember egy jó bulihoz. Elég az, ha akár csak hárman vagytok nagyon jóba. Így is lehet jól eltölteni egy pár órát. Ha meg tényleg kevesen vagytok akár ottalvós bulivá is avanzsálhatjátok a party-t.
Gondoskodjatok a kajáról. Szintén nagyon fontos pont, ha egy jó bulit akartok összehozni. Nem kell, hogy mindent te és a szüleid fizessetek. Mondd azt, hogy mindenki hozzon valami rágcsálni valót meg innivalót és kész is.
Legyen valami témája. Oké, Halloween. Na de azon belül valamit csináljatok. Fessétek ki egymást, faragjatok tököt, nézzetek valami filmet.
Csináljatok egy lejátszási listát, amire közös, kedvenc zenéket tesztek rá.
Ha nagyon van még időtök, akkor díszítsétek ki a lakást is. Réka előző bejegyzésében erre is találtok ötleteket.
Azt hiszem, hogy ezek a legfontosabb dolgok, ahhoz, hogy összehozzatok egy jó kis bulit.
Köszönjük, hogy velünk tartottatok. Én pedig külön köszönöm Réku munkáját és ezt az egész hetet. Én nagyon jól éreztem magam.

A.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy össze tudtuk hozni ezt a hetet! Imádtam a posztjaidat! :D
    Én megyek egy ilyesmi last minute Hallowen partyra, utàna meg csokit gyűjtünk. Hasonlóan lett leszervezve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, és még egyszer köszönöm:) Nálunk is így működött idén is:D (És még egyszer ne aggódj❤)

      Törlés