2016. november 6., vasárnap

Readathon | ready!

Még szeptemberben botlottam bele Ginny bejegyzésébe, ami egy felhívás volt az őszi szüneti Readathon-ra, avagy az olvasó maratonra. Alapból terveztem valami hasonlót, mivel nagyon elhanyagoltam mostanában a könyv alapú olvasást, azonban emiatt a kezdeményezés miatt sokkal nagyobb kedvem lett 24 órán keresztül olvasni, ugyanis így volt valami, ami tényleg inspirált. A kihívás lényege tehát az volt, hogy egy teljes napon keresztül olvassunk, de több infót Ginny-nél olvashattok. Ezt nekem nem teljesen ilyen formában sikerült teljesíteni, de a 24 óra könyvre való figyelés megvolt.

Nem olvastam olyan rengeteg könyvet, mint amennyit terveztem, elég volt ez a hat darab. A két legalsó könyv Leiner Laura agyonolvasott A Szent Johanna Gimi sorozatából a 3. és a 4. rész. Eredetileg az elejétől akartam olvasni, de a könyvtárban csak ez a kettő volt bent és mivel már amúgy is ezerszer olvastam, az egészet kívülről tudom. Csak azért szerettem volna újra elővenni, mert minden évben új szemszögből látom a dolgokat és most, hogy gimis lettem kíváncsi voltam rá, hogy hogyan fogok érezni a könyvek iránt. Spoiler: Reni még mindig elég idegesítő.
Amit direkt erre az alkalomra tartogattam James Dashner Az útvesztője. Nagyon régóta el szerettem volna már olvasni ezt a könyvet és nem csalódtam. A filmjében azonban igen. Nagyon sok részt megváltoztattak vagy kihagytak, amit sajnálok. Ettől függetlenül nagyon élveztem és már szeretném a többi részt is a kezeim között tartani.
A Vakrandi a végzettel-t még április környékén vettem és azóta nem is olvastam, most viszont jó volt újra visszatérni hozzá. Könnyű, egyszerű és romantikus. Imádom. Még mindig.
Amikor a nyaralás előtt júliusban kerestem egy könyvet, hogy mit vegyek arra az egy hétre a Minden, minden és az Anna és a francia csók között vacilláltam. Végül a Minden, minden-t tettem vissza a polcra. Viszont amikor legutóbb megláttam a könyvtárban tudtam, hogy ezt el kell olvasnom. Nagyon kiakadtam a sztorin. Mivel nem akarok spoilerezni csak annyit tudok mondani, hogy mindenképp olvassátok el. Ilyet még nem is olvastam, szóval húha...
Végül pedig egy idézetes könyvet lapozgattam át, az Olyan kicsi krumplik vagyunk-ot. Csak így levezetésképpen. 

A.

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon köszönöm, hogy részt vettél, és mindenképp örülök, hogy vannak még ilyen elvetemült könyvmolyok, akik annyire szeretik amit csinálnak, hogy 24 órán keresztül képesek ébren maradni, másrészt az is egy pozitív visszajelzés számomra, hogy élvezted és egy bejegyzést is szenteltél neki.
    Egyébként meg is lepődtem: ilyen sok könyvet sikerült kiolvasni? Másik kérdésem, hogy mi ez az idézetes könyv? Cím alapján tetszik. Jó volt? Vagy milyen idézetek vannak ebben?
    További jó blogolást és molyolást! ;)
    Ginny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát igen, elég gyorsan olvasok most már, amin általában mindenki meglepődik.
      Ez a könyv egy ezeréves, még anyu régi könyvespolcáról való könyv, amiben mindenféle idézetek vannak angolul és magyarul is leírva. Ha jól tudom van második része is (Állítsátok meg a világot ki akarok szállni), de azt még nem sikerült beszereznem. Könnyed, humoros idézetek vannak benne. Én imádom.
      Köszi Neked is,
      Anna:)

      Törlés