2016. november 12., szombat

IDY | Changes

Sziasztok!
Régen volt már I Dare You bejegyzés, ami nekem is hiányzott, de időhiányban nem tudtam megvalósítani a terveimet.
A mostani feladat az volt, hogy az elmúlt két hétben időt kellett szánni a hobbijainkra.
Az egyik dolog, amit bőven csináltam az olvasás volt. Erről az előző posztomban olvashattok bővebben. A Readathon mellett Wattpaden is rengeteg sztorit befejeztem, majd írok egyszer a kedvenceimről.
A másik a filmnézés volt. Az őszi szünetem 95%-ban pihenés volt és hát megnéztem egy jó pár filmet. Többek közt az Expelled-et is Cameron Dallas főszereplésében teljesen angolul, ami nálam nagy szó, szóval büszke is vagyok magamra.
Ami még meghatározó volt az elmúlt két héten, de nem annyira sorolhatjuk a hobbik közé az a barátokra való figyelés volt. Ugyanis találkoztam Rékával is, a Pepitakastély blog írójával. És nagyon jól éreztük magunkat, egy egész délutánt együtt töltöttünk. #internetfriendshiparereal
Volt egy tök jó Halloweeni bulim (értitek tök- jó hahaha), ahol a barátaimmal lehettem és nagyon jól éreztük magunkat. Illetve az egyik barátommal a kapcsolatunk egy nagy lépcsőt lépett felfelé, amire büszke vagyok.
Lessétek meg a többiek bejegyzését is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése