2016. október 26., szerda

Halloween last minute costumes

Sziasztok!
Mivel már elég rég volt tematikus hét, ezért Rékával a Pepitakastély blog írójával úgy döntöttünk, hogy tartunk egy Halloween-i "csonka" hetet. Csak szombatig lesznek minden nap bejegyzések, de azok nagyon izgalmasak és különlegesek lesznek. Reméljük, hogy velünk tartotok és, hogy tetszeni fognak a témák.
Az első napra jelmezötleteket hoztam, de nem is akármilyeneket, hanem utolsó pillanatban is elkészíthető, nagyon egyszerűeket. Azért arra gondoltam, hogy inkább ilyeneket válogatnék össze, mert én alapból sem vagyok annyira kreatív, nincsenek is olyan eszközeim, amivel ilyen nagy sminkeket meg jelmezeket el tudnék készíteni. Ráadásul időm sincs nagyon ilyenekre, viszont valószínűleg mi is be fogunk öltözni és ezért kell valami.

Ez valami iszonyatosan cuki:D

Ezt talán még én is meg tudom csinálni és nagyon jól néz ki.
Klasszikus. És imádom
Betörő- jelmez! Valaki? Ötletes, az biztos.
Imádom a katicákat és igazából csak egy harisnya kell, a többi már van is itthon. Nagyon édes.
Pantomimes, szintén egyszerű, de nagyszerű.
Ez is jól néz ki, bár így nem tudnám kivágni a pólót, de mindegy :D
Haha. Nagyon nevetek:D
Nektek melyik a kedvencetek? Ti minek fogtok beöltözni?

A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése