2017. március 16., csütörtök

Q&A mániákusan

Sziasztok!
Remélhetőleg észrevettétek, hogy új design-ja van a blognak, elég sokat dolgoztam vele, de elégedett vagyok a végeredménnyel. Újra visszatértem. Az életemben most nagyon sok változás történt/történik és, ami az egyik legfontosabb, hogy a hobbimba új életet leheljek. Ez elég furcsán hangozhatott, de a lényeg, hogy visszatérek a blogolás világába. Ténylegesen. Ehhez persze nagyon szoktatnom kell magam, de nekem megéri és remélem, hogy útitársaim lesztek továbbra is. Témától eltérve, köszönöm mind a huszonhárom feliratkozómnak a bizalmat!
Arra gondoltam, hogy most kérdésekre szeretnék válaszolni, először is. Kicsit visszarázódok ebbe az írós dologba, aztán jön a bejegyzés-dömping, ugyanis rengeteg ötletem van.


Melyik magazin borítójára kerülnél rá szívesen?
Legszívesebben a Vogue-ra, de hát ez csak egy nagy álom. Talán még nem is írtam itt, hogy szeretném majd kipróbálni magam a modell szakmában. Szóval elég sok borítón szívesen viszont látnám magam, persze valami pozitív cikk miatt.

Melyik celebbel szeretnél találkozni?
Azt hiszem a lista végtelen, bár már így is elég sok emberrel találkoztam, aki egy kicsit is ismert, aminek örülök, mert a fangirl énem ilyenkor teljesen elégedett. Majd egyszer elmesélem a legutóbbi sztorit, ami a világ egy legabszurdabb találkozása volt a Pepsi Vloggerőpróba lezáró eseményének alkalmából.

Mi a legérdekesebb tárgy a szobádban?
Ez egy nagyon nehéz és elgondolkodtató kérdés. Nem tudnék egyből rávágni semmit. Elég sok érdekesnek tűnhető dolgot rejt a szobám, ami másnak furcsa vagy szokatlan lehet. Például a hatalmas Justin Bieber-es függönyöm.

Hogyan szeretsz legjobban utazni?
Elég sok közlekedési eszközön ültem már, ami annak is köszönhető, hogy a mamám vidéken él, másrészt, hogy Budapest telis-tele van ilyen lehetősségekkel. A kedvencem talán a metró, amikor nem annyira zsúfolt, de igazából a villamosnak és a vonatnak is megvannak az előnyei-hátrányai. Nem tudok csak egyet mondani.

Mi a legjobb módja egy új nyelv megtanulásának?
Ezt a kérdést mindenképp szeretném majd boncolgatni a továbbiakban, ugyanis elkezdtem új nyelve(ke)t tanulni és most eléggé otthon vagyok a témában. Szóval nem foglak útravaló nélkül hagyni titeket, de nem szeretném most lelőni a poénokat.

Mióta laksz ott, ahol most laksz?
Budapesten már öt és fél éve, de ebben a panelban másfél éve lakom és  a várost semmi pénzért nem cserélném le vidékre- már annyira megszoktam.

Ha nagyon éhes, nagyon álmos és nagyon elhanyagolt lennél, akkor előbb ennél, aludnál vagy fürödnél?
Azt hiszem bedőlnék az ágyamba és majd utána ráérne a többi dolog. Általában ezt csinálom egy hosszú nap után.

Ha beutazhatnád a világot egyetlen emberrel, kit vinnél magaddal?
Több szempont alapján kéne választanom és végül arra jöttem rá, hogy talán egyedül mennék. Mármint van, természetesen néhány olyan ember, akikkel elmennék kirándulni, nyaralni, de mégis úgy érzem, hogy a legjobban az kapcsolna ki, ha egyedül vághatnék neki az ismeretlennek.

Mennyi idő alatt leszel szerelmes?
Vicces kérdés. Azt hiszem nincs ilyen mércém, hogy áh már három órája láttam őt, na most lettem belé szerelmes. Ez egy hosszú folyamat. Nem hiszek a szerelemben első látásra, maximum vonzalom van első látásra, de a szerelemhez meg kell ismerni a másikat.

Mitől lesz valaki gazdag?
Fogalmam sincs, mitől számít valaki gazdagnak. Ez is rengeteg dolog alapján tevődik össze, amit nem tudok két mondatban levezetni. Persze, ha valaki milliomos, az már mondható gazdagnak, de ha mondjuk halálos, gyógyíthatatlan beteg, akkor mégsem nevezhető annak. Nem tudom.

Ha utónevet kéne változtatnod, milyen új nevet választanál?
Tizenöt és fél évesen már tényleg eljutottam arra a pontra, hogy elfogadom és már-már szeretem a nevem. Ha azonban mégiscsak meg kéne változtatnom, biztos valami szép, különleges, ritka nevet választanék. Néha azért zavar, hogy én vagy harmincezredik Nagy Anna a világon.

Mennyi ideig nézegetted a kiszemelted adatlapját, mielőtt beszéltél vele?
Haha ez a kedvenc kérdésem. Pont aktuális ez a kérdés, majd ezt is elmesélem. Elég sokáig. Összességében.

Mi volt a legjobb film, amit mostanában láttál?
A 10 dolog, amit utálok benned a legeslegnagyobb kedvencem mostanság, de kisfilmek közül az Első szerelem címűt is eléggé kedvelem.

Törted már el valamelyik csontod? Ha igen hányat és melyiket?
Ez furcsa, mert még soha egyik csontom sem tört el, pedig én vagyok a balszerencse koronázatlan királynője.

Rakj ki egy képet a stíluspéldaképedről!
Mostanában elég sokat változott az öltözködésem és nem is tudnék csak egyetlen embert megemlíteni, de most megmutatom nektek a királynőt. Komolyan én nem bírom a Jenner meg a többi hasonló klánt, de Kendall, annyira gyönyörű szerintem. Ő abszolút ikonikus.
Van is róla egy gyűjteményem We Heart It-en, ha érdekel a többi kép, akkor katt ide.



Most ennyi fért bele ebbe a bejegyzésbe. Nemsokára találkozunk!


Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése