2017. március 18., szombat

Íróasztalos fiók

Sziasztok!
Lassan egy éve a Wattpad lelkes használója vagyok és ezalatt az idő alatt több próbálkozásom is volt vele, azonban van egy nem olyan régi, amiről eddig még nem tudtatok- ez pedig a novella-gyűjteményem. Sajnos még csak egy részt publikáltam, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.


Január 20.

Talán ismerős nektek ez a dátum. A veronai buszbaleset. Én ezzel az írással emlékeztem meg rájuk és próbáltam kinyílvánítani a részvétemet egy kicsit más szemszögből.

"Mielőtt utoljára kilépett a pesti panellakásunk ajtaján még el akartam neki valamit mondani.
A húgom. Kiss Izabella. Családtagoknak, barátoknak Iza; nekem Izus. Utálta, ha így hívtam, de szerettem bosszantani. Két évvel volt fiatalabb nálam és pontosan három hónappal. Ő szeptember 15-én, én december 15-én láttam meg a napvilágot. Amikor kicsik voltunk sokat marakodtunk. Állandóan csak veszekedtünk, mindenen."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése