2015. november 20., péntek

Hello Autumn Tag

Sziasztok kedves Olvasóim!
Remélem Ti is így keltetek fel reggel:


Ma egy őszi hangulatú bejegyzéssel készültem nektek. Egyébként az ősz egy kakukktojás nálam, mert mindegyik évszakot szeretem, kivéve ezt. Jó persze ennek is megvan a saját hangulata, de akkor is. Ki imádja a szeptembert, úgyhogy hogy miatta ér véget a nyár? Most őszintén! Régen, amikor kicsi voltam, jobban szerettem az őszt, mint a tavaszt. Már nem tudom miért. Írjátok meg, hogy ti melyik évszakot szeretitek a legjobban és ha szeretnétek akkor ti is kitölthetitek ezt a kérdéssort. Na de akkor kezdem.
1. Sorolj fel 3 dolgot, amit szeretsz az őszben!
Szeretem a szép színes faleveleket, hogy szőnyegként fedik be a talajt; szeretem a finom, meleg teákat és azt, hogy a nyár után be lehet kuckózni a meleg szobába, egy jó kis teával és egy könyvvel.
2. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Nagyon szeretem a csipkebogyós teát, a csipkebogyó-barackos teát és a szilvásat.
3. Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?
Mivel már igencsak a novembert tapossuk, ezért hozzácsapom a szeptemberi és az októberi eseményeket is:D Viszont szerintem az erdei iskolát várom leginkább. Jövő hétfőn indulunk Kincsesbányára és egy hetet leszünk ott. Már eléggé várom:)

4. Szereted a sütőtököt?
Igazából megeszem. Ha finoman van elkészítve akkor sokat tudok belőle enni.:)
5. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
Ugye mivel már volt Halloween ezért el tudom mondani, hogy minek öltöztem be. Mi egy kisebb "bulit" szerveztünk a barátnőmmel. Hosszadalmas vacillálás után végül fekete cicának öltöztem be:)
6. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
Ha még nem a borzalmas mínuszokról beszélünk, akkor a bőrdzsekit♥ Annyira jól lehet kombinálni és mindenhez passzol. Imádom.

7. Sima sál vagy cső sál? 
Őszintén már nem szeretem annyira a sálakat. Régen alig vártam, hogy végre hidegebb legyen, hogy felvehessem őket, de ma már elmúlt ez a rajongásom. Ha nagyon kéne választani akkor a simát választom.:)
8. Milyen illatokat szeretsz ősszel? 
Húha (#huhaaa). Nem tudom. Talán a fahéjas, vaníliás illatokat kedvelem, de az az igazság, hogy mostanában gyertyázni, sem gyertyázok.
9. Melyik a kedvenc forró italod? 
Idén abszolút teapárti lettem:D

10. Melyik a kedvenc őszi ételed? 
Nincs külön kedvencem:D
11. Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?

Mivel szerintem idén még nem is nagyon volt rajtam sál, ezért ez a kérdés szerintem nem aktuális:D
12. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz? 
Nem, őszintén én nyáron sem igazán szoktam napszemüveget hordani.
13. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz? 
Falevelek, eső (ebből idén azért ahhoz képest szerintem kimaradtunk; nem voltak olyan szürke borzalmas esős napok) és a jó meleg tea.
14. Kávé, tea vagy forrócsoki?
#teaisthebest
15. Bakancs vagy UGG csizma?
Inkább a bakancs. Az is olyan klasszikus, mint a bőrdzseki.

Ezzel a tüntyőpüntyődrága giffel búcsúzok. Szép hétvégét,



A.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése