2017. január 29., vasárnap

Chill & Books

A bejegyzés egy projekt keretein belül  készül el, amit Réku álmodott tovább a tematikus hetek apropóján. Végül öt másik bloggerinával együttműködve ez a hét a program-hét volt. Minden nap töltött fel egyikőnk egy posztot, a linkeket a bejegyzés végén megtaláljátok. Kukkantsatok be hozzájuk is- személy szerint mindegyiket olvastam és tetszettek is.
Köszönöm, hogy részt vehettem a kezdeményezésben! :)

Olyan könyveket fogok mutatni, amik tökéletesek egy kuckózós délutánra. Nem nehéz olvasmányok, de akár inspirálhatnak is a hétköznapokban.
Aki régebb óta ismer az tudhatja, hogy egyszerűen imádok idézeteket olvasgatni. Szóval leginkább ilyen jellegű könyveket válogattam. 

Oravecz Nóra: 99 léleksimogató gondolat
Olyan idézetek vannak benne, amik tényleg segíthetnek egyes időszakokban. A születésnapomra kaptam egy nagyon kedves barátnőmtől.

Képtalálat a következőre: „oravecz nóra 99 léleksimogató gondolat”
Bölcsességek könyve; aforizmák, szállóigék
Ez a könyv egy válogatás tulajdonképpen. A történelem híres (vagy kevésbé híres) embereinek az idézetei vannak benne. 

Képtalálat a következőre: „bölcsességek könyve aforizmák”

Müller Péter: Útravaló; Örömről, játékról, önfeledségről
Még a 2015-ös Norie-boxban kaptam ezt a kis könyvet, ami elsőre csalódásként ért, aztán elolvastam és bár vannak benne vallásos utalások (amiket nem kedvelek nagyon) mégis egy olyan könyv, ami megváltoztathatja az életem.

Képtalálat a következőre: „Müller Péter: Útravaló; Örömről, játékról, önfeledtségről”

Joseph Joubert: Gondolatok
Ezt a könyvecskét még egy versenyen nyertem és nagyon örülök, hogy ezt kaptam, mert a benne lévő gondolatok mára nagyon fontossá váltak számomra.

Képtalálat a következőre: „Joseph Joubert: Gondolatok”

Simon Márton: Polaroidok
Természetesen ez is felkerült a listámra, mert imádom olvasgatni és rájöttem, hogy vicces ilyeneket írogatni. Van már egy pár dokumentumom ilyen polaroidokból.

Képtalálat a következőre: „Simon Márton: Polaroidok”

Olyan kicsi krumplik vagyunk, olyan kicsi krumplik vagyunk
Ezt a könyvet még anyutól örököltem. Magyarul és angolul is benne vannak az idézetek, szóval még a nyelvet is lehet gyakorolni. Külön tetszik, hogy az is le van írva, hogy mikor mondta az adott személy, így jobban értelmezhetőek az idézetek.

Képtalálat a következőre: „Olyan kicsi krumplik vagyunk, olyan kicsi krumplik vagyunk”

Remélem találtok magatoknak olvasnivalót! Ti is szoktatok hasonló könyveket olvasni? Milyeneket?
A.



A többiek bejegyzései:

Vasárnap - Anna

1 megjegyzés:

  1. Jónak tűnnek a könyvek! A Polaroidokról már hallottam másoktól is, de eddig nem néztem utána. Azt hiszem, itt az ideje! :D

    VálaszTörlés