2016. december 16., péntek

December 16., péntek

Milyen érzés, amikor a szülinapi bulid előtt 20 emberre várva ülsz és bambulsz? Durva. Az biztos. A fények már világítanak, a One Direction már szól, a kaja előkészítve, a torta kint, az innivaló az asztalon. Én pedig elmerengtem a tavalyi bulimon, meg hogy mennyi minden változott... és maradt.
Az érzés egyszerre feszít a mellkasomban, a könnyek gyűlnek a szememben, másrészt a mérhetetlen boldogság és izgalom a barátaimra várva. Szétnézek a lakásban és már semmi sem olyan, mint tavaly ekkor volt. Minden megváltozott.
Hogy mit is várok ettől az estétől? Semmi extrát csak, hogy boldog lehessek a barátaimmal. A barátaimmal. Még ízlelgetem ezt a szót. Most először érzem azt életemben, hogy teljesen tartozom valahová. Hogy nem csak belecsöppentem, hanem én alakítottam. Benne vagyok. A részesévé váltam. Az idő telik, lassan meg kéne csinálnom a sminkem, át kéne öltöznöm, de magával ragadott ez az érzés. Ez az egész, aminek már most olyan sokat köszönhetek.
Az elmúlt időszakban rengeteget változtam. Már fogalmam sincs, hogy merre találom az augusztusi Annát. Talán nem is baj.
Talán ennek így kellett történnie.
Hogy rájöjjek, hogy mégis kik és mennyire számítanak.
Meg kellett tapasztalnom.
És boldog vagyok.
Igazán boldog.
Szóval jöhetnek a barátaim és csapathatjuk a bulit.
Mert tizenöt éves leszek.

2 megjegyzés:

  1. Annyira szerettem volna menni, de pár perce értem haza... Viszont vasárnap pótolunk :D Már nagyon várom! Jó bulizást 😘

    VálaszTörlés