2016. június 25., szombat

5 kedvenc 1D számom, amit a végtelenségig tudnék hallgatni

Sziasztok!
Hétfőn indulok vidékre, nagyjából két hétre, de úgy gondoltam, hogy írok még egy-két bejegyzést, amivel elkápráztatlak titeket, mert mostanában eléggé elhanyagoltam ezt a blogot. Na de lássuk, miért fangirlingel már megint az Anna?
Ez a hatalmas One Direction-őrületem kb. másfél hónapja kezdődött. Azóta megszállott fan vagyok. Szóval most lehet, hogy egy kicsivel több 1D témájú poszt lesz, de remélem, hogy ez nem akkora baj.
Most 5 olyan One Direction számot fogok nektek megmutatni, amiket örökkön-örökké tudnék hallgatni, vagy nagy hatással vannak/voltak rám.

1. History


Amikor először megnéztem a videoklipjét (ciki-nem ciki) megkönnyeztem. Jó, megfogadtam, hogy ebben a posztban nem fog rám jönni a fangörcs és nem magasztalom őket a végtelenségig, de tényleg.


2. Infinity


Ennek a dalnak pedig inkább a szövegén sírtam jókat, amikor először meghallgattam ahj. Nagyon szép szám, szerintem. Ez is fontos számomra, a szövege miatt.


3. 18


Imádom a dal szövegét. És remélem, hogy egyszer valaki (khm... Harry) elénekli ezt majd nekem, mert annyira romi lenne. #fangirling #oké #leálltam lol



4. Stockholm Syndrome


Ha csak egy dalt hallgattok meg erről a listáról, akkor ajánlom, hogy ez legyen az az egy. Tényleg. Esküszöm, hogy nem fogjátok megbánni. Nagyon szeretem ezt a számot.


5. Best Song Ever


Ezt a számot hallottam szerintem életemben először a One Direction-től, még valamikor miután ez a dal kijött. Azóta eltelt pár év. #storytime: Pár héttel ezelőtt az öcsémmel a szoba közepén ezt üvöltöttük és táncoltunk rá. /Miért osztok meg ilyeneket is?/ lol


+1 Summer Love


Kötelezőnek éreztem ezt a dalt betenni ide a lista végére, mert személyes emlék köt hozzá. Mert ez rólunk szól; rólam és róla, aki most kivételesen hús-vér ember és közelebb van, mint Harry Styles. ♥ De erről nem kell tudni senkinek.

Köszönöm


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése