2016. január 10., vasárnap

Haul | Decemberi- Januári

Sziasztok!
Bocsánat amiért nem volt már viszonylag régóta bejegyzés, de nem volt kedvem írni, meg ötletem sem volt igazán, úgyhogy ma duplán is bepótollak titeket, mert egy hatalmashatalmas szerzeményes bejegyzéssel készültem. Nos decemberben és januárban rengeteg dolgot kaptam és vettem, úgyhogy most megmutatom ezek egy részét nektek:)
Először is nagyon meg szeretném köszönni mindenkinek, aki gondolt rám születésnapom alkalmából!♥
Amúgy már megmutattam nektek, hogy mi volt a szülinapi és karácsonyi kívánságlistámon, úgyhogy ha szeretnétek, olvassátok el azt először. 
Tehát nem szeretném nagysági sorrendbe, meg semmi ilyesmi kategorizálásban bemutatni, csak ahogy fényképeztem. :)



A baloldalon látható ez a tökéletes tolltartó♥♥ Épp nézelődtünk a barátnőmmel a H&M-ben amikor megláttam ezt a szépséget és már akkor tudtam. Tudtam, hogy mi ketten örökre bff-ek leszünk. A képen inkább rózsaszínesnek tűnik de alapból fémes és ahogy a fény éri, úgy változtatja a színét. Szóval holografikus. Igen. Egy szóval. *taps* *taps*
Egyébként teljesen olyan, mint egy egyszarvú szarva. De komolyan. Tökéletes. ♥
1290 forintba került szóóóóóval. Tökéletes. ♥ -újra-
Link

Aztán látható egy iszonyatosan menci éjjeli lámpa, ami minionos♥♥ Két fokozat van: az egyik halványabban, a másik erősebben világít. Ceruzaelemmel működik. 5000 forintért láttam itt, de mi nem rendeltük, hanem anyu nyerte egy nyereményjátékon, aztán én lenyúltam:P Amúgy az a jó még benne, hogy ha erősebb fokozatra van állítva, akkor fél óra elteltével kikapcsol. Ha pedig a gyengébb fokozatra van bekapcsolva, akkor egy óra múlva kapcsolódik ki. Szóval ez így tök jó, mert nem világít egész éjjel, ha elfelejtem kikapcsolni.

Alatta ott van egy csomag sebtapasz, ami nem olyan, mint minden normális emberé. Neeeeem. Ugyan már. Hogy gondoltátok? Állatkás! :D Szóval igen. Mostmár hiperszupergigamegajolónak érzem magam.  A Pepco nevű -számunkra- új boltba vettük kb. 300 forintért. 

Felette egy hat darabos gyertyacsomagot láthattok, amely vörösáfonya illatú. Még nem próbáltam, úgyhogy nem tudom, hogy mennyire illatozik égetés közben. Szintén 300 forint lehetett, a Pepco-ban:)

Mellette egy csomag színes ragasztókészlet. 8 szín van benne és egyébként dekoráláshoz nagyon jó, csak néha nyomot hagy maga a ragasztó, ami nem annyira esztétikus, de ha ügyesen bántok vele, akkor szerintem nagyon szép végeredmény lehet. Pepco, 390 forint:):D




Az első dolog a képen (balról) az egy Helia D hajvégápoló szérum. Erről majd mindenképpen írni fogok a blogba, úgyhogy ha érdekel róla a véleményem, akkor figyeljétek a blogot. Meg most amúgyis lesz a hajammal kapcsolatos poszt, mert megyek fodrászhoz stb. Tehááát (:D) 1500 forintért vettük a Dm-ben és akkor majd írok róla tesztet, mert még csak egyszer használtam, szóval még nem ismertem ki igazán. De az illata nagyonnagyonnagyonnagyon finom:D

Mellette a Nivea testápolóját láthatjátok, ami mandulaolajjal gazdagított (hmm, milyen szépen mondtam:D). Nagyon jót tesz a bőrömnek, erről is fogok írni mert nemrég elég durván kiszáradt a könyököm és elég hamar rendbe is hozta. Egyébként Dm-be és Rossmann-ba is beszerezhető.

Aztán voltunk az Yves Rocher-be is életemben először:D Vettünk egy ilyen mini kiszerelésű almás-fahéjas tusfürdőt. Illetve az a kis lila valami a Himalaya-s ajándékcsomagon van, az egy kis fürdőpezsgő valami, aminek szedres illata van. És még egy tusfürdőt kaptam, ami lótuszvirágos, nagyon könnyen habzik és isteni illata van.

Az a hatalmas kiszerelésű Neutrogena testápolóról is fogok írni, de azt inkább anyukám használja. És egyébként szereti is:)

Az előbb említett Himalaya Herbals-os ajándékcsomagot is kaptuk egy ismerősünktől, de még nem próbáltam, úgyhogy nem tudok róla sok mindent elmondani.

És végül egy Balea-s száraz sampon is a kosaramban landolt 500 forintért a Dm-ből. Még nem próbáltam száraz samponokat, így most végre vettünk egyet és már alig várom, hogy kipróbálhassam. Ti használtok valamilyet? Ha igen, akkor légyszi írjatok már róla! Köszönöm:)




Az első dolog a képen egy parfüm. Mégpedig a Starnature epres rágógumis illatú. Ugye ezt is beletettem a kívánságlistámba, de vattacukros illatban, aztán mégegyszer megszagoltam és hát, inkább ez az epres tetszett jobban. Egyébként egy az egyben epres rágógumi illata van, nem mű és imádom♥

Mellette az Yves Rochernek a Sexy Pulp nevű szempillaspirálja található, barna színben. Még nem volt barna festékű szempillaspirálom, és szerettem volna kipróbálni. Volt kuponunk, így ezt be is váltottam erre és nem bántam meg, majd erről is írok.;)

Mellette egy határidőnapló van, aminek nagyon tetszik az elrendezése. Amúgy ez is az Yves Rocher-ből van, és ezt is imádom♥

Alatta egy arany színű toll, amin rajta van a nevem és ami a legjobban tetszik, hogy érintőképernyőhöz lehet használni a végét, azt a kis púpos részét. Ezt amúgy a mamámtól kaptam:)

Aztán van még egy mécsestartó és egy kis hercegnő formájú tusfürdő. Mindkettő Pepco-s.

És a végén pedig ott van egy kis aranyos hógömbös karácsonyfadísz, amit az egyik barátnőmtől kaptam:) 




Először is az egyik barátomtól kaptam ezt Szép Álmokat! kreatív színezőt, amit már szeptember óta nézegettem, és most megkaptam szülinapomra:) Nagyon örültem neki. Amúgy nagyon szép rajzok vannak benne, de még nem színeztem.

December 28-án volt szerencsénk anyuval elmenni a Syma csarnokba, hogy megnézhessük a Játékkészítőt. És ott vettük azt a piros keretes szemüveget. Amúgy nagyon tetszett a darab:)

Egyik barátnőmtől megkaptam Kemény Zsófi És még sosem című regényét, ami iszonyatosan tetszett. Mindenkinek azt ajánlom, hogy olvassa el, mert nagyon jó. Majd írok róla.

Illetve rendelhettem a cewe.hu- ról egy kis asztali naptárat, amibe ugye én válogathattam össze a képeimet. Nagyon jó lett szerintem. Profi minőségű képek, és nagyon hamar kiszállították.




Most sok szobadekorációs dolog lesz, mert egyébként (viszonylag) új a szobám és a drága barátnőim/mamám meglepett egy-két dologgal. Például a baloldali képpel, ami ki fog kerülni a falamra, amint apu felszereli:D Van egy kis képkeret középen, amibe kép is volt, de nem szerettem volna azt is lefotózni:P És a képen utolsó dolog ez a nagyon szép képkeret, amiben három különböző méretű képet lehet betenni és van három motiváló szó is rajta:) Nagyon örültem ennek is.




A következő ez az ékszerdoboz volt, amit a mamámtól kaptam. Fel lehet nyitni és akkor van benne tükör is, meg ugye a fiókok is, szóval elég sok dolgot lehet benne tárolni. És külön tetszik a minta rajta, meg a színe is.




A következő ez a baglyos, rózsaszín tárolódoboz, amit az öcséimtől kaptam szülinapomra. És ott középen, alul van egy átlátszó rész is. Nagyon jó lesz majd benne kis apróságokat tárolni:)





A barátnőmtől kértem egy könyvtámaszt és végül ezt a bicikliset kaptam meg, aminek nagyon örültem és már alig várom, hogy vegyünk falra szerelhető polcot, és oda felpakolhassam a kedvenc könyveimet. Szóval nagyon tetszik és abszolút beleillik majd a szobámba.



Vettünk egy hajszárítót is, mert amit eddig használtunk az valami őskorból visszamaradott példány volt és elég szörnyű volt a hajszárítás, így vettünk egy hajszárítót. Ez egy Remington 2000 wattos diffúzoros cucc és nagyon menő. :D (Nem akartam már annyi szóismétlést:D) Három fokozata van, plusz még a hőfokot is lehet állítani. Szóval tökéletes:)




A szüleimtől szülinapomra még megkaptam a Norie-BOX-ot, ami egy kicsit csalódás volt, de legalább kipróbáltuk. Ezek voltak benne, meg egy Natura Vivente kupon és Borkóstolás. Majd írok róluk, de nagyvonalakban: a fülbevalót nem fogom használni, tekintve hogy nincs kilyukasztva a fülem; a könyvet kiolvastam, az tetszett; a Dabba terméket nem hiszem, hogy gyakran fogom használni, még az illata se tetszik; a Helia D Aquaboom arcgéllel, hasonlóan vagyok; a Szamos meg elfogyott:D




Leárazásokon is vásároltam, így sikerült megvenni ezt a két pólót a Bershkában 1000-1000 forintért:) Nagyon jó pamut anyaguk van és imádom a feliratos felsőket♥




Mindkét pulcsit szülinapomra kaptam. A sötétkék kicsit hosszított és van egy kenguru zsebe (igazából ez a neve, vagy csak mi hívjuk így?:D). A fehér, pedig rövidített, szóval inkább magasderekú nadrággal érdemes hordani. Mindkettőnek nagyon jó anyaga van.




Kaptam még két kardit. A feketét a mamámtól, ez New Yorkeres és összegombolható. A szürkés pedig nagyon vékony és van két zsebe is, ami tök jó:D




Még van itt egy feliratos póló, szintén szülinapomra. Egyszerű szabású és amúgy sötétkék a felirat. Jó puha anyaga van.




És kaptam egy táskát is, ami ilyen vállon átdobós és barnás műbőr anyaga van. Nagyon sok hely van belül (hála Istennek), úgyhogy így tudok bele pakolni, bőven. :) Majd írok róla;)




Ezt a bokacsizmát is leárazáson csíptem el kb. 3000 forintért a Deichmann-ba. Nagyon tetszik, egyszerűen gyönyörű♥  Már feltörte a bokámat, de esküszöm megéri ezért a szépségért:D





Kaptam még ezt a másik szépséget is, de erről nem akartam betenni képet, mert egy pöppet koszos:D Szóval igen. Ilyen szépséges:) Imádom. Szintén Deichmann-os.

És még vettem 3500 forintért egy Bershka-s farmert, de nem tudtam lefotózni, de majd megmutatom.
Szóval igen, nagyjából ennyit kaptam. Meg néhány személyesebb dolgot, amit nem szerettem volna megmutatni. Meg még pénzt, meg könyvutalványt szóval ja...
Amúgy ezt a bejegyzést nem azért írtam, hogy felvágjak azzal, hogy én mennyi mindent kaptam. 
Tehát igen, köszönöm a figyelmet. Hamarosan jövök, csak most felvételi, meg félév, úgyhogy nem olyan egyszerű minden. De majd minden rendbe jön:)
Egyébként imádom Taylor Swiftet:D:)♥


A.




2 megjegyzés:

  1. Szia! A tolltartót pontosan melyik H&Mben vetted?:) nekem is ilyen volt, elvesztettem és azóta mindegyikben keresem, de nem találom��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát mivel már elég régen volt pontosan nem emlékszem, talán a Westendbe voltam, de a múltkor láttam online még lehet tudsz venni. :)

      Törlés