2016. július 26., kedd

17 random kérdés tag

Sziasztok!
Nem nagyon szoktam tag-eket kitölteni, de most valamiért nagyon megjött a kedvem, ezért összeszedtem egy csomó jó tag-et, szóval, majd az elkövetkezendő időben (ha minden jól megy) akkor több tag-et fogok közzétenni. Ma 17 abszolút random, összefüggéstelen kérdésre fogok válaszolni.


1) Honnan jött a blogod neve?
Szerintem ez elég egyértelmű. De egyébként pedig csak úgy jött. Kerestem egy jelzőt, ami elárul engem és valahogy ez megragadt. Amúgy pedig szerintem ez abszolút leír engem.


2) Ha megváltoztathatnád a nevedet, mire változtatnád és miért?
Amikor kicsi voltam (értsd: ilyen 6-7-8-9 éves) a barátnőmmel mindig mondogattuk, hogy majd ha 18 évesek leszünk megváltoztatjuk a nevünket. Még a naplómba is beleírtam, többször is, hogy milyen nevek tetszenek a legjobban. Volt például Fruzsi, Erika, Panna. De ma már nem változtatnám meg. Jó ez az Anna. Mármint nem mindig, mert ha a vezetéknevemmel együtt vesszük, akkor kb. millió ilyen nevű lány van, de már hozzászoktam. A Panna mondjuk még mindig tetszik.

3) Ha visszamehetnél az időben és tanácsot adhatnál a fiatalabb énednek, mi lenne az?
Azt, hogy ne ismerkedjek meg azzal, akit nem nevezünk nevén. (Nem, nem Voldemort-ról van szó, de hasonlóan nagy hatással volt/van az életemre.)

4.) Hány éves voltál amikor először megtanultál rágógumiból lufit fújni?
Ez egy vicces történet. Nagyon sokáig nem tudtam lufit fújni, mert mindegyik rágó túl kicsinek bizonyult hozzá. Aztán amikor 2. osztályos voltam agyrázkódásom volt és kórházba kerültem. Nyugi, nem úgy keltem fel, hogy tudtam lufit fújni. :D Hanem a kórház mellett volt valamilyen bolt és anyu ott talált elég nagy rágót. Na és azzal tudtam már lufit fújni, csak az volt a baja, hogy nagyon kemény volt, de mindegy. Tehát 2.-os koromban tudtam azzal a (azt hiszem pillangós csomagolású) rágóval lufit fújni. Ehhez mindössze csak annyi kellett, hogy agyrázkódásom legyen.

5) Mivel akartál foglalkozni, amikor még kicsi voltál?
Ugyanazzal, amivel most is akarok. Egész életemben hercegnő akartam lenni. Viccen kívül, tényleg. Soha nem akartam fodrász, sminkes, manikűrös lenni (mint úgy az átlag), én mindig is hercegnő akartam lenni. Aztán meg szállodaigazgató.

6) Mit szoktál rendelni egy gyorsétteremben?
Csak a Mekibe szoktam járni, ott pedig mindig sajtburger menüt. Régen meg Happy Meal menüt, de mostanában nem szoktak menő ajándékok lenni, szóval azt hanyagolom. :c

7) Mikor röhögtél a legjobban életedben?
Elég gyakran rám jön a retardált-fóka és fulladozós röhögés, szóval ezt nem tudom megmondani. Egyszer történ olyan, hogy annyira nevettem, hogy megakadt a torkomon a kaja, meg félrenyeltem az innivalót. De ilyen igazán extrém eset még nem történt.

8) Ha bármilyen hangszeren játszhatnál, melyik lenne az és miért?
Gitároznék, mert mindig is meg akartam tanulni, de valahogy soha nem határoztam el olyan komolyan, hogy vegyünk is egy gitárt. De mondjuk még a zongora is elég menőn hangzik.

9) Mit szeretsz csinálni, ha mérges vagy?
Dühöngeni? Ja bevonulok a szobámba, püfölöm egy kicsit a falat, vagy a párnámat. Káromkodok egy keveset (jó, minek hazudjak, egy egész könyvnyi nyomorék káromkodást el szoktam sorolni). Ha viszont emberek között vagyok, akkor magamban számolok. Sokáig. Aztán ha lenyugszom, csak akkor szólhatnak hozzám, különben robban a bomba. Meg a fejem is.

10) Mi az ami téged nagyon idegesít, de másokat egyáltalán nem?
Az amikor mások után iszik/eszik valaki. Egyszerűen undorítónak tartom és nagyon is feldühít az, amikor konkrétan kényszerítenek (jó azért annyira nem durván), hogy igyak a közös üvegből. Blahh.

11) Van valamilyen furcsa testi képességed?
Ki tudom akasztani a jobb hüvelykujjam. És állandóan kiropogtatom az ujjaimat/kezemet/hátamat/nyakamat/lábamat ééés a nagylábujjamat is. Szóval igen, ennyi. Ja meg meg tudom csavarni a nyelvem. Ez utóbbi nem tudom mennyire számít képességnek, de egy csomó ismerősöm nem tudja megcsinálni.

12) Melyik a kedvenc sitcomod, amin felnőttél?
Egyértelműen a Hannah Montana. Illetve a Jetix-en és a Disney Channelen leadott sorozatok és filmek. Imádom őket, a mai napig. Kár, hogy már nincsenek.

13) Melyik az a zeneszám, amit titokban szeretsz jó hangosan hallgatni és énekelni?
Az az igazság, hogy nagyon sok számot éneklek mások előtt hangosan, szóóóval ezt a tag-et nem ekkora gyökereknek cuki embereknek készítették. Amúgy talán a One Direction Best Song Ever-jére szoktam inkább itthon nagyokat bulizni. Egyedül. Meg néha az öcsémmel. #thuglife

14) Ha lehetne szuper erőd, akkor az inkább gondolatolvasás lenne vagy a láthatatlanság?
Ez egy nagyon nehéz kérdés. Régebben gondolkodás nélkül rávágtam volna, hogy a gondolatolvasás, de most gondoljatok bele, hogy mindenki gondolatát hallanám. Az pedig egy idő után inkább idegesítő lenne. Jó persze, felhasználhatnám jó dolgokra is, de akkor is. A láthatatlanság meg csak akkor menő, ha bárki mást is láthatatlanná tehetnék egy ideig, ameddig akarom, hogy együtt szökjünk be különböző helyekre. Szóval nem tudom. Ez a két szempontom van, de szerintem talán mégiscsak a láthatatlanságot választanám. Azért mindenki mocskos, idióta gondolatait hallgatni, talán nehezebb lenne.

15) Mit csináltál az előző szülinapodon?
Az előző szülinapom nagyon királyra sikerült. Pizsibulit csináltam és ahj. Vidéki barátnőm is eljött, meg ugye még pár lány. Kár volt, mondjuk, hogy kevesen voltunk, mert nem mindenki tudott eljönni. Idén is szeretnék majd valamilyen menő kis bulikát.

16) Ha lehetne egy önző kívánságod, akkor mi lenne az?
Hogy még több kívánságom lehessen. Mindig ezt válaszolom ezekre a kívánságos kérdésekre. De tényleg. Tuti azt kívánnám, hogy legyen még mondjuk 7000 kívánságom és akkor sokkal jobban járnék. Aztán már azokat nem mindegyiket pazarolnám el az önző kívánságaimra. De ha nagyon kéne egyet mondani, az lenne, hogy gazdag legyek. Mint talán mindenki másnak is. Ugye?
Vaaaaagy inkább Harry Styles-t kívánnám. Igen, őt. Tuti. Igen. Biztos. Aha. 1000%. Igen. ♥

17) Van olyan szó vagy kifejezés amit utálsz?
Konkrét szó nincs, amit utálok. Azt utálom, ha valaki azt mondja, hogy de viszont. Fú. Az egy és ugyanaz, de senkit se zavarjon. K.


A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése