2015. december 20., vasárnap

Karácsonyi tag

Sziasztok!
Mivel már nagyon közel van a karácsony, ezért arra gondoltam, hogy kitöltöm ezt a tag-t:) Én személy szerint imádom a karácsonyt és ezt az időszakot.



1.Kedvenc karácsonyi film?
Húha. Amióta az eszemet tudom a Grincs. Imádom azt a filmet:) Viszont most csatlakozott a Káosz Karácsonyra is. (Itt olvashattok róla)

2. Kedvenc karácsonyi szín? 
Az arany, de azt év közben is szeretem:)


3. Szeretsz kiöltözni Karácsonykor vagy maradsz a pizsidben? 
Hát nem pizsiben szoktam lenni, de azért ünneplőbe se. Tehát csak úgy mint egy átlagos napon.

4. Ha csak egy valakinek vehetnél ajándékot, ki lenne az?
Ez egy nehéz kérdés, mert a szüleimnek és a tesóimnak nem veszek ajándékot. Idén három barátnőmet ajándékozom (plusz a mamáimnak képet nyomtattunk). Szóval igen, valamelyik barátnőmnek vennék.

5. Este nyitod ki az ajándékod vagy reggel? 
Igazából úgy közötte. Szenteste délután...
6. Építettél már mézeskalács házat? 
Természetesen:) Bár már kb. 2-3 éve mézeskalácsot se sütünk, de régen persze csináltunk.

7. Mit szeretsz csinálni a karácsonyi szünetben?
Pihenni, enni és csak úgy jól érezni magam. Mostanában eléggé fáradt vagyok, remélem ki tudom majd pihenni magam.

8. Kedvenc karácsonyi illat?
 Fahéj és narancs.

9. Milyen ünnepeket szoktál ünnepelni? 
 Karácsony, újév, születésnapok kb. ennyi.

10. Melyik a kedvenc karácsonyi dalod?
Természetesen már ez is ezer éve a kedvencem:
http://www.youtube.com/watch?v=yXQViqx6GMY

Bocsánat, amiért ez a bejegyzés egy kicsit lapos lett, csak eléggé nincs most időm kb. semmire, de megpróbáltam. Hamarosan jövök.


A.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése